Bu dağlar da en çok Sam Amcanın sınırları içinde bulunuyor... Dorukları çok karlı olur bu göz dağlarının... Erimeye başladığı zaman göz dağlarının tepesinde ki karlar... Eriyen karlar dereler karışır ve coşar... Önüne ne gelirse sürükleyip de götürmeye çalışır... Korkmamak lazım ne göz dağlarından, ne de o dağlardan eriyip giden karlardan...


Hani şarkıda var ya ''Kaarlar mı yağdı güvendiğin dağlara sonunda kaldın ya yalnız başına.'' Tam da Sam Amca'nın başında ki Trampa yapan amcaya uyan cuk diye oturan bir cümle bu... Bak bizde jandarma sınıfı aşamalı olarak kaldırılıyor, Sam Birader sen de bırak bu jandarmalığı artık. Savaştan sadece silah şirketleri kazanır milyonlar, çoluk, çocuk, kadın, erkek kaybeder...


''Hmmm! Bana bak senin kulağını çekerim filan fişmekan ülkesi, Hmmm! Bana bak o papazı vermezsen papazı bulursun. Yok daha neler, Hmmmm! Bir höt derim kredi miredi alamazsın.'' Hadi krediyi anladık da miredi zaten şimdiye kadar kullandığımız bir şey değil...


Göz Dağlarına yağan karların eriyen suyu bize kadar gelir mi gelmez mi orasını bilemem... Göz Dağlarına tırmanan var mıdır Sam Amca ve evlatlarından başka... İyi de tırmanıyorlar da tam da tırmanırken birden pat diye düşüyorlar... Aslında Sam Amca ve evlatlarının göz dağlarını iyi bilmeleri lazım...


Başka başka ülkelerde ki göz dağları yavaş yavaş tıraşlanıyor... Alçalıyor göz dağları diğer bağımsız ülkelerde ki... Haliyle Sam Amca bundan çok rahatsız... Dağ gibi vatandaşlarımız olduğu zaman çok şükür, göz dağlarımızda bir bir alçalıp gidecektir... Göz Dağlarını kurmaya kalktığınız zaman kimi korkaklar buna izin verecektir, vermeyen cesurlar ise dik durmanın hazzına vardıktan sonra dik durulana gerçekleri de tokat gibi çarpacaktır... 

( Göz Dağlarına Da Karlar Yağar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.