Tarihin Derinliklerine İsmini Altın Harflerle Yazdıranların Olduğu Gibi Leş Kokan Suratı İle Pisliği İle Yazdıranlar da Vardır.

 

Tarihin derinliklerine ismini altın harflerle yazdıranların olduğu gibi leş kokan suratı ile pisliği ile yazdıranlarda vardır. Örneğin Fetö ve uşakları ve bugünlerde Donalt Turump turp gibi. Bizi dün On beş Temmuzda iki papazı ile yıkamayan Amerika bugünlerde ekonomimize balta vurarak doları yükselterek yıkmaya çalışırken dün On beş Temmuzda yediği tokadı unutmuş gibi, biz çekinmeyiz hak edene tokat atmaya milletçe atmaya devam ederiz Allah C.C. izni yardımıyla yıkılmayız. Rüstem ağanın yanaşması koşarak ağasının yanına vardı.

-Ağam Amerika doları yükselterek tavan yapmış, dolarları bozdurarak kazanmanız için size yardım ediyor Amerika.


-Hele az soluklan ne yükselmesi ne tavanı?


-Ağam Amerika Türkiye’ye darbe yaptı, dolar fırladı aldı başını gidiyor.


Ağa sevinerek.


-Kaç lira olmuş dolar?


-Ağam 7 lira olmuş.


Ağa gözlerini fal taşı gibi açarak.


-7 Lira mı? Yaşadık desene Rüstem.


-Evet, ağam yaşadınız!


-Hele az dur, bozduralım mı kasadaki dolarları, yoksa az daha bekleyelim mi 8lira olması için?


-Sen bilirsin ağam, bana kalırsa düşmeden müdahale edilmeden, düşmeden bozdurun derim.


-Hükümet olarak bunu başaramazlar, az daha bekleyelim.


-Ağam siz on beş Temmuzda da kazanacaklarını söylemiştin o papaz ve Amerika’nın lakin başaramadılar, yenildiler.


-Az geniş düşün, o başka bu başka.


-Ağam başkada millet aynı millet, yıkamazlar herkes dolarını bozdurarak Türk lirası yapıyor muş. Doları 4 TL ye sabitleyerek ev sahipleri şirketler bu kur ile kira ve satışları yapacaklarmış.


-Sahi mi, o zaman bak iş değişir, bozduralım en iyisi TL alalım, vatan sevgisinden yaptık diyelim herkese hem iyi reklamımız olur, dolar düşünce yine fazlasıyla alırız. Sen arabamı hazırla ben kasada duran dolarları alayım gidip bozduralım, sana da bir takım elbise alacağım bu güzel haberinden dolayı.

***

Fabrikada çalışan işçiler patronları Süleyman beyin acil toplanın çağrısı üzerine işlerini yarıda bırakarak toplantı salonuna akın ettiler. Az sonra Süleyman Bey kürsüye çıkarak konuşmaya başladı


-Arkadaşlar Amerika doları yükselterek bizi ekonomik açıdan vurmak için harekete geçmiş bulunuyor. Dün on beş temmuzda yıkamayanlar bu sefer bu oyunla yıkmaya çalışıyor. Bizler birbirimize kenetlenerek bu düzenbaz Amerika’nın oyununa gelmeyelim, şimdi herkes ne kadar doları varsa bozdursun, bugün öğleden sonra herkes izinlidir, bu oyunu bozmak için herkes dolarını bozdurmak ve Türk Lirasına çevirmek için izinlidir, bu bizim vatan için acil yapmamız gereken bir görevdir. Haydi, sizleri göreyim arkadaşlar, vatan bizden bunu beklemektedir. Herkes bu olayda Hükümeti ve o papazı tutukladığı için hükümeti suçlarken, sakın ola sizlerde buna inanmayın. Herkes bir tarafını görür, bizler her iki tarafı da görelim kimin zalim kimin mazlum olduğunu bilelim. Aramızdaki kardeşlik irtibatını para ile bozmak istiyorlar, bize dolar değil vatan lazımdır, bunu iyi bilelim. Önümüzü yönümüzü bu oyunlarla dolarla değiştirmek isteyenlere fırsat vermeyelim haydi seferberliğe aslanlarım de haydi…


Süleyman Bey kürsü de inerek odasına doğru giderken işçiler aralarında konuşmaya başladılar.


-Helal olsun patrona, vatan sevdalısıymış bizim gibi, aslında ben emindim ama şimdi iyice emin oldum.


-Hemen bozduralım dövizlerimizi çevirelim Türk lirasına, bizim dolarla ne işimiz olacak ki bundan sonra? Bizi yıkanların kazancına lokmasına ihtiyacımız yok bundan sonra, aç kalır yinede onların leş kokan parasını harcamam.


-Haklısın, bende senin gibi düşünüyorum, haydi gidelim…


-  Daha öncelerinde bundan 15 -20 sene önce yerimizi belirleyip, yönümüz de karar kılamıyorduk ne yazık ki,ama şimdi öyle mi, maymun gözlerini açtı oyunu gördük çok şükür. Bizler dün hikmet ve usul geleneğinden hem yoksunduk hem de onları yoksun bıraktık, şimdi ise onlara sarıldık Elhamdülillah…

 

Şimdi sizde Tarihin hangi düşüncedeki insanı Altın harflerle alnı temiz pak sayfasına yazacak benim gibi sizlerde biliyorsunuz. Dünden önce bizi sesi soluğu çıkmaz şekilde yaşamaya mecbur bırakanlar bugün bunun böyle olmadığını bir kez daha görecek ve yıkılacaklardır, Allah C.C.yardımı ve izni ile.

Mehmet Aluç


( Tarihin Derinliklerine İsmini Altın Harflerle Yazdıranların Olduğu Gibi... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.