KITLIK
İki adam ışıklarda karşılaşmış. Birisi çok şişman diğeri de çok zayıfmış. Şişman adam zayıfa dönerek: 
-Seni gören de kıtlık var sanır, demiş. 
Zayıf adam da: 
-Seni gören de kıtlığın sebebini anlar, demiş. 

***

BİZ PARA VERMEYİZ
Öğretmen sınıfta ders anlatırken çocuklara sormuş: 
-Anneniz sizi çarşıya yolladı, bir kilo patates iki kilo domates, bir paket tuz, yarım kilo da beyaz peynir al, dedi. Patatesin, domatesin, tuzun peynirin fiyatlarını biliyorsunuz, daha önceki derste bu üniteyi işlemiştik. Şimdi hesaplayın bakalım, bakkala ne kadar vermeniz gerekiyor? 
Bütün talebeler oturmuş hesabını yapmış, toplamış, defterlerine bir güzel yazmışlar. Ama çocuğun biri hiçbir şey yazmadan öyle oturuyormuş, öğretmen merak etmiş: 
-Oğlum sen niye yazmıyorsun? 
-Lüzum yok öğretmenim.. 
-O ne biçim laf! Ne demek lüzum yok! 
Çocuk gülümsemiş: 
-Öğretmenim benim babam bakkaldır, biz böyle şeylere para vermeyiz.

***

SMOKİNLE GİRİLMEZ
 İş adamı Temel, bir gün smokiniyle bir partiye gitmiş, kapıda “no smoking” yazıyormuş, hemen smokinini çıkarmaya başlamış. Hanımı: -"Ula niçin çıkariysin?" 
-''Paksana kari, smokinle cirilmez yazayi!'' 
( Seçmece Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 13.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.