Genç çift üç tarafı aynayla donatılmış asansörde yukarı çıkıyordu. Kadının sırtı adama dönüktü. Morali bozulmuştu. “Mehmet ne zaman evleneceğiz?” Mehmet’in gözleri telefondaydı. Ağzındaki kürdanı ölü fiyatına arsa kapatmış emlakçıdan farksız keyifle çeviriyor, whatsappta yazışıyordu.

‘Mehmet, oğlum kaçırma kızı diyorum sana.’

‘Berk, iyi diyorsun da Buse yanımda ne zaman evleneceğimizi soruyor.’

‘Salla koçum. Kızın arkadaşı da varmış. Kızı sen alırsın arkadaşını ben. Yatla açılırız.’

Buse başını arkaya doğru çevirdi. Mehmet’in yüzünde şeytani bir tebessüm vardı. Kolunu cımırdı. “Sana diyorum! Ne zaman evleneceğiz!” Mehmet acıyla ağzını açıp kolunu ovarken “Buse, sıkıştırma lütfen hazır değilim.” Mehmet’in cevabı sanki buzdağıydı. Buse’nin kalbi çarptı. İlişki su alıyordu. “Lanet olsun sana Mehmet!” Buse söz yüzüğünü parmağından çıkarıp attığında asansör gümbürtüyle durdu. Bir o tarafa bir bu tarafa savruldular. Aydınlatmalar söndü. Mehmet el yordamıyla Buse’ye ulaşmaya çalışıyordu. “İyi misin?” “Dokunma pislik!” Mehmet duvardan güç alıp doğrulurken elektrikler geldi. Buse kollarını dizlerinin üzerine koymuş alnını kollarına yaslamıştı. Mehmet Buse’ye yönelmişti ki dikkatini aynalardaki yansımaları çekti. Yansımaları dik dik Mehmet’e bakıyordu. “Ha si…” Sağ tarafındaki yansıma kaşlarını çatıp ellerini beline koydu. “Sen ne şerefsiz çıktın.” Soldaki dilini ısırıp yumruğunu havaya kaldırdı. “Senin kız kardeşini hergelenin biri oyalasa hoşuna gider miydi?” Issız adada yamyamların kovaladığı kazazedenin kalbi Mehmet’in ki kadar hızlı çarpamazdı. Ağzı kurumuştu. Arkasında ki yansıma kulağına doğru başını eğdi. “Bekâra karı boşamak kolay Mehmet’im. Berk’in evinde dişi sinek bile yok. Şu zavallı kız. Senin yüzünden iki kutu hap içse ne olacak!” Mehmet korkuyla asansörün ortasına doğru sıçradı. Dengesiz adımları dolandı. Yere kapaklandı. Boncuk boncuk terlemişti. Buse başını kaldırdı. “Kiminle konuşuyorsun?” Mehmet asansörde dört dönüp yüzüğü buldu. Diz çökerek uzattı. “Benimle hemen evlenir misin?”

( Süper Ego başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 11.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.