Dün on beş Temmuzda besmele çekerek sokağa imanla insanlığımızla indik ise, bugünde on beş Temmuzun uzantısı olan Dolarla yapılan “DARBE” ile yine Besmele çekerek dolarımızı altınımızı bozdurarak Türk liramıza insanlığımıza imanımıza güvenerek  darbe” yi bertaraf etmek için gönülden birleşerek darbeyi sokağa çıkmadan Âlemlerin Rabbi Allah C.C.yardımı ihsanı inayeti Nusreti ile yıkmaya devam edeceğiz. Gerçi birçokları bunu murat ederken isterken, biz vatan bayrak iman sahibi vatan sevdalısı Muradımız insanlık birlik beraberlik bir lokma ekmeği beşe bölerek yemek olduğundan her şeyi Âlemlerin Rabbine Kulluk vazifesinin yüklediği misyon ile insanlık için çalışarak, şer güçleri yıkmaya çalışma raddesi (derece) ile yollarımız ayrılırken, kalbimizde vatan bayrak insanlık telkini ile her zaman çizgimizi belli edeceğiz.

 

“*Bismillah öyle büyük bir meseledir ki, kalbi imanla dolu bir Hz. Musa’nın (a.s) telaffuz etmesiyle, tam bir iman ile besmele çekip asasını yere vurmasıyla Kızıldeniz'i yaracak bir kuvvettir. Sahi, hiç düşündük mü Allah neden Hz. Musa’ya (a.s) asasını yere vurmasını emreder? Yani Musa (a.s) asasını yere vurmayacak olsa Kızıldeniz yarılmayacak mı? Hâşâ! Lâkin Allah bu örnekte olduğu gibi bizden küçük de olsa bir fiil istemektedir. O'na dayanıp koyduğu emir ve yasaklara zerre tereddüt duymadan ‘’Ey Allah'ım asamı yere vursam ne olur? ‘’ demeden, gram şüphe duymadan, senin adınla ey Rabbim diyen kişiye Kızıldeniz’i yarması gibi bize de bugün ehl-i küfrün parasına, silahına, gücüne, sayısına aldırmadan, küçük de olsa yapacağımız işlerde tam manasıyla iman edip yaptığımız takdirde murâd-ı İlahî tecelli edecek olduğunun ve bütün ehl-i küfrün zir-ü zeber olacağının anlamını ihtiva etmektedir. “*

 

Melih Akyıldız kardeşimiz besmele ile yola çıkmamızı çok güzel anlatmış bende alıntı yaparak bu eserimi onun bu güzel eseri ile taçlandırmak istedim.

Bizler bugün on milyar kazansak insanlığımızı vatanımızı kaybeder isek ne kazanmış olacağız? Pranga tahakküm esaret zulüm vatansız bayraksız yaşamaktan başka ne olabilir ki? Dün şahadete koşanlar bizden aynı cesaretle vatana bayrağa insanlığa, Allah rızası için sahip çıkmamızı göstermek için şehit olduklarından eminim, bundan gayrisi şeytan ve uşaklarına hizmettir yıkımdır, vesselam.

Mehmet Aluç

*Bu kısım alıntıdır- Melih AKYILDIZ –Nefer Dergisi-Sayı 1


( On Beş Temmuzun Uzantısı Olan Bugün Dolarla Yapılan “Darbe” başlıklı yazı kul mehmet tarafından 11.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.