Dolares Yenge dedik bağrımıza bastık taş çıktın... Olur mu yenge ya öyle havalara giriyorsun ve havalara uçuyorsun? Nedir bu senden çektiğimiz, çektik ve daha ne kadar çekeceğiz... Aplam, Dolares Aplam, derdin ne? Niye bu kadar yıkıcısın? Biraz yapıcı olsan... Yapıcı ol dediğimi de yanlış anlayıp, yuvamızı yapmaya kalkma... Eskiden bu kadar sapıtmamıştın... Öyle nazlı nazlı yatay matay, paralel, paralel giderdin, benim halkım da ufak ufak seni eve, yastık altına atardı...


Çok içtin galiba da ondan mı bu sapıtmalar, mapıtmalar? Psikolojin bozuk belli ki Dolares Yenge... Senin psikolojin bozuk oldu mu, bizim ki de hepten bozuluyor... Sam Amca'nın artık senin yularını biraz dizginlemesi lazım... Oha ve de çüş demesi lazım birilerinin sana artık... Zaten o Sam denen amca hıyarın teki olmasa, senin yularını bu kadar bırakmaz...


Yükselip yükselip uzaya kadar da çıkamazsın ya Dolares Bacı, Dolares Gelin, Dolares Görümce, amaaan neyse ne işte? Bak bu sefer de sana bacı, gelin, görümce, her bir şeyi dedim... Senden tabi ki merhamet beklemiyoruz da niye uğraşıyorsun bu kadar dünyanın gariban fakir ülkeleri ile anlamak zor... Yok aslında zor da değil, senin tutkuların ve dünyada tek, bir numara olma isteğin bunun arkasında ki sır...


Dolaresciğim, şu yeşil rengin, diyeyim sana bir kere hiç kimsenin hoşuna gitmiyor... Ha bu saatten sonrada rengini değiştirecek halin yok... Kırmızı ol, sarı ol, lacivert ol hiç fark etmiyor. Senin rengin belki değişmiyor ama, senin ile teşriki mesaide olan ülkelerin insanlarının rengi koyu renklere doğru gidiyor hızlı bir şekilde...


Dolares yahu sen ne laftan sözden anlamaz bir yengesin. Son hızla uçuruma doğru gidiyorsun, diyeyim sana... Böyle yaptığın zaman senden de Sam Amca'ndan da dünyada herkes nefret edecek gün gelecek... Kimse yüzünüze bakmayacak... İşte o gün mazlum milletlerinde bayram günü olacak mutlaka bilesin... Türkler ile Müslümanlar ile alıp veremediğin nedir? Aldığın belli de, veremediklerin, başta insanlık olmak üzere bir çok şey, say say bitmez... 

( Dolares Yenge Sapıttı Yine başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.