Sevmek kolay olmasına kolay da nedendir bilinmez sevmemek için çok bahanemiz var
Çok ilginç sevmeme bahaneleri duyuyorum, her duyduğumda şaşırıyorum. 
Şu adamı sevmiyorum, 
Neden ?
Tipi çok gıcık. Allah Allah Hiç konuştun mu? hayır. Çevresine karşı bir terbiyesizliğini gördün mü? hayır. Kendi kendime soruyorum bu nefret ne zaman, Nasıl oluştu? Adam kendi de bilmiyor. Devam edeyim diyor ki başka biri Kürtleri sevmiyorum Neden, Hiç Kürt tanıdığın var mı? yok  Bir de kendini destekleyen görüş duymuş "Kürt'den fayda gelmez" bu görüşe de tecrübe etmeden inanmış bu kısım daha da enteresan. Adamın sevmemek için hiçbir sebebi de yok ama sevmiyor.

Başka biri de ben filanca partiyi destekleyenleri sevmiyorum Neden ? işte onlar o partiyi destekliyor. Vatandaş inandırmış kendini tanışma gereği de duymamış sevmiyor. Hadi siyasi görüş kişi hakkında sevmeme nedeni olacak kadar olmasa da fikir verir, ya farklı takımı tutanı sevmeyene ne diyeceğiz? Onu hiç bilmiyorum.
 Örnekleri çoğaltmak mümkün,  Hükumet kadını" filminden bir replikle durumu özetlemek istiyorum.
 
"Senden olmayan da yaşasın ki sen de yaşayabilesin mesela siyah en güzel kendini beyazın üstünde gösterir."

Sevgi neydi sevgi emekti sevememek için bahaneler üreteceğimize sevmek için biraz emek verirsek dünya daha yaşanır hale gelecektir.

Bir Ağabeyimin dediği  gibi "sevmek bedava"

Not: Sevgili Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.
( Sevmek Bedeva başlıklı yazı şairinufku tarafından 8.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.