Zordur erkek olmak.Adam olmak.Toplumun kendisine biçtiği rolü taşımakla karakteri arasına sıkışır bazen.Askere gitmek,iş sahibi olmak,okumak,evlenmek,baba olmak...Bir çok safhadan geçer.
           Cicero: "Erkekler şaraba benzer,geçen yıllar kötülerini ekşitir,iyilerini olgunlaştırır." Peki erkeği tam olarak ne olgunlaştırır ?
           Bir kadına aşıķ olmak.Onu düşünďüğünde karnına girensancılar mı aşkın yollarında çekilen çile mi?
          Askerliğini yapmak mı ? Yat,kalk,sürün komutları arasında içtimalar, yemek kuyrukları;öğrenilen sabır mı?
           Yoksa iş sahibi olmak mı? Kendi ayakları üzerinde durmak,çalışmak,üretmek mi?
            Yada baba olmak mı? Evladının kokusunu solumak mı? Sorumluluk almak,onu yetiştirmek mi?
             Belki de tam olarak hiç büyümez erkek."Bir erkeğin evi dışardan onun kalesi gibi görünebilir;oysa içerden daha çok çocuk odasına benzer" diyor  Clare Booth Luce.
              Peki sizce erkek ne zaman olgunlaşır ?


( Erkek Ne Zaman Olgunlaşır başlıklı yazı Yandex tarafından 25.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.