Ahmet AYAZ
Gaziantep Ekspres Gazetesi 24 Temmuz 2018
............................................................................

 Şunu başta söylemem gerekiyor. Sultan Şehir Sivas’ta, SRT  TV,  tam iki gün bahse konu  olan  bu etkinlik programlarını canlı olarak yayımladı. Ben bir Gaziantepli konuk misafir olarak emeği geçenlere teşekkür ediyorum, selam sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

SİYŞAD Başkanı Bekir Alim Beyle birlikte bize ev sahipliği yapan Reşit Bahtiyar, Ahmet Köse, Fatma Umar, Fatma Erbaş, Bilal Karaman’ın ev sahipliği yaptıkları bu programa Sivas Valisi Davut  Gül başta olmak üzere Milletvekili, bakan yardımcısı ve devletimizin üst kademelerinde görev yapan  bir çok  önemli isimler katıldı. Biz de bu program sayesinde Osmanlının Alacahan Kervansarayını gördük. Bu kervansarayda yemek yedik, müzikli şiir dinletisine katıldık.

       Şiir dinletisinde basbayağı dikkatleri üzerinde toplayan şairlerimiz ve  ses sanatçılarımız oldu. Ses sanatçılarımızı şu şekilde sıralayabilirim. H.İbrahim Dumlu ,Yılmaz YILDIRIM, Mustafa BÖKE, Rabia Ece Aydogdu, Zihni TARHAN, Zehra KEMALOĞLU,Onur TAŞKIN, Orhan Gazi YILMAZ, Zöhre Canbaz YILDIZ , İsmail Tekeli, Ali Seydi ŞAHİN, Aşık RAHİ, Aşık Muhmut Karadaaş, Suzan Aydemir gibi  isimler vardı.

Şairlerimizi de şöyle sıralayabilirim. Abdukadir DABBAGOGLU, Almaz Alı Kızı, Abdurrahman KILIÇ, Adnan BAKDEMIR

Ahmet AYAZ , Ahmet KÖSE, Ahsen ÖZCAN, Aida Gün ZEYNALOVA,Ali DEMİR, Ali Rıza GENCAY, Arife ASLAN, Aygün HÜSEYN, Ayten ÇOBANOĞLU, Bahri KARA, Behzat CAN

Bekir ÂLİM, Bilal KARAMAN, Binali KILIÇ, Deniz Süheyla ERGÜLER, Durhan ALIÇ

Elmira ASLANXANLI,  Emine AKGÜN, Emine Kasap KARAKOÇ, Evrim EVRENSEL

Eyüp BOLUK, Eziz MUSA , Fatma PINARBAŞI, Fatma UMAR, Gönül ÖZCAN, Gül YAĞMUR

Gülsen AKSOY , Günvar KORKMAZ -, Halis YILDIZ, Hamiye Dimoğlu ÇINAR , Unal CINAR

Hanifi HATİP, Hasan ALPARSLAN, Hikmet SAVCI, Həcər QƏBƏLƏ , Hülya Özcan CAPAR

Hüseyin GÜLER, Hüseyin PARLAKDEMİR, Hüsne Neşe DEMİRCİ, İlhan KORUYUCU, İsmail ERTÜRK, Kadriye ŞENESEN, Leman SARIKAYA , Mahir BAŞPINAR, Mehmet AKER

Mehmet BÖKE, Metin DALKÜREK, Metin KURŞUN, Miktad ÖZTÜRK-, Muhammed GÖKKAYA, Muhsin AKSAKAL, Mustafa ALTINAY, Mehparə ƏLİSƏFTƏR QIZI , Naciye ASABI, Nadir ÇİTİL, Nadir NAZİK, Nazif YILDIRIM, Nevin KILIÇ, Nigar AGIR, Nihat ÖZTÜRK-, Niyazi NAM, Nurcan ÇALIŞIR, Osman ADİL, Rafiq SÜLEYMANOV, Reşit BAHTİYAR, Sadet KILIÇASLAN -, Saniye CERAN,Serap Cemile CANSEVEN,Sibel KILIÇ

Songül ÖZEL, Şahin KARAMAN, Şevki KAYATURAN, Tahire MEGRUR, Turan ATASEVER

Turan YILDIRIM, Vahdettin IŞILDAK, Yücel KURUCU, Zahide Sevim BALKAYA

Zehra Kemaloglu ÖZTÜRK,Zekeriya DUMAN, Zeki ÇELİK,Zeliha KOÇ, Aşık Ziya VAR. Programın 2 günü Alacaşehir kervansarayına giderken Azerbeycanlı hanım arkadaşlarımızın şarkı ve türküleri, otobüsteki oyunlar bütün dikkatleri üzerinde topladılar.

Program bitti, bizlerde memleketlerimize döndük. Ben başta SİYŞAD Başkanı Bekir Alime ve yönetim kuruluna, ayrıca bu programa emeği geçenlere, daha  güzel ve Cumhuriyetimizin doğum yeri olan Sivas’ımızı yüceltecek çalışmalar diliyorum.

 


( Sultan Şehir Sivasta Srt Tv Nin Canlı Misafiriydik başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 23.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.