Gecenin tonlarını hiç bir şeyde bulamadım.Hiç bir süre gerek yok sadece bir kaç lamba takarım sokaklarına.Mesela içinde grisinin dumanına karışsa ruhum diyorum.Ne siyah nede beyaz tamda gecenin içindeki tonu istiyorum.Sokaklarında kaybolmak ruhuma dolanmak istiyorum.Ruhumun sokaklarına isimler koymak hepsini ayrı ayrı tonlara boyamak istiyorum.Sonra geceye dönüp en güzel onun koktuğunu rüzgarına boyadığım ne çok grim olduğunu haykırmak istiyorum.Geceden derin bir nefes çekip güzel olan herşeyin en çok ona yakıştığını söylemek istiyorum.Sonra bir lamba daha yakar maviyi yazardım ona.En çok ona en çok ona yakışır çünkü.Bazen sönsede lambaları bazen gözükmesede hep orada olan yıldızları vardır onun.Geceye yazdım ruhumu geceye bir lambada ben yaktım.Gecede boyadım grimi, gecede buldum mavimi.Ben gecelere gönül verdim oda yaşlarımı sildi sessizce.Ben geceleri sevdim hep oda hiç geçmedi benden.Bazen yağmurlarına sevdalandı  yüreğim bazense yağmurlarına eşlik eden yaşlarla doldu yüreğim.Ama hep kabul etti ruhum geceden geleni.Gecedeki bilmeceyi..
Ben geceye boyadım grimi oda sessizce döktü içindeki mavisini.Ama orda buzdan kaleleri yoktu yangın yeriydi orası.Maviyi tanıdım ben onda tamda kalbinin orta yerini.Kor kor alevler doldurmuştu oraya.Ama sabah gülümseyecekti yine acısı ona yetecekti.Yıldızlar bırakacaktı,sabaha bıraktığı mavisine.Sonra gün ışığı dolacaktı yıldızlar sönük kalacaktı.Ama gözükmesede yıldızları hep mavi kalacaktı.Gece hiç geçmedi maviden yine gece olacak ve yine gün ışığıyla yıldızlar bırakacaktı maviye...

( Gecenin Tonu başlıklı yazı yoksul yazar tarafından 19.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.