Paranın büyük gücü onlarda olsa da her ne kadar, her zaman bu havalara girmişlerdir süper güçler diye tabir edilen devletler... Kimdir bunlar, hepiniz az çok biliyorsunuz... Başta Amerika, Rusya, Fransa, İngiltere, Sanayi Devi Almanya... Bir de şunu sormak lazım, dünyanın birileri tarafından yönetilmeye ihtiyacı var mı? Yönetirken de illa sömürmek zorunda mısınız?


Oooooh bunlar öyle süper güçler ki bizden habersiz kuş bile uçmaz bu kainatta demeye getiriyorlar... İyi de bu kuşların cinsi ne onu hiç söylemiyorlar... Güvercin mi, leylek mi, kartal mı, akbaba mı, yoksa penguen mi? Penguen de hiç olmadı be buraya, penguenler zaten uçamaz ki nasıl es geçtik biz bunu...


Biz jandarma sınıfını kaldırıyoruz askerlikten, bunlar hala jandarmalığa devam ediyorlar... İyi de o zaman ''Kız ben sana dimedim mi karşı ki dağlar jendermeeeee jendermeeee.'' türküsünü mü söylememiz lazımgelir bunları başımızdan def etmek için...


Nato'ya Cento'ya bir de Ata'ya bağlıyız... Nato ile Cento'yu anladık, anlamaya da çalışıyoruz yıllardır. Çıksak da bir halt olmaz ama tam bağımsızlık için Ata şart, hem de gerekli... ''Bağımsızlık benim karakterimdir.'' diyorsa vatanını seven bir lider, o bağımsızlık bizim de karakterimizdir illa ki...


Sen de nükleerin dik alası var lakin Kuzey Kore ile İran sahip oldu mu, ''İzin vermezüüüüük, istemezüüüük.'' İstediğin kadar isteme, onlarda var da var ve senin de haliyle büzük korkudan büzülüyor da büzülüyor...


Dünyayı yönetmeye kalkıyorsun, çok uluslu şirketlerin ile ayar vermeye kalkıyorsun ancak Dünya Milletleri de yavaş yavaş gaflet uykusundan uyanmaya başladı... Senin paranın kullanımından vazgeçildiği zaman ki başladı bile bir çok ülke de işi bitik demektir süper güç her kim ise, Süpermen bile gelse kurtaramaz o zaman işte...


Bir dolu medeniyet gelmiş geçmiş, dünya hakimiyeti kurmuşlardır yıllarca. Hitit'ler, Sümerler, Cengiz Han, Moğollar, Osmanlı, Selçuklu, Büyü Biritanya İmparatorluğu, Doğu Roma, tabi bir de Sam Amca şimdilerde... Dünya üzerinde belli bir süre hakimiyet kurduktan sonra yıkılmış gitmişler ya da hakimiyetleri kırılmış hepsinin, en sonda ki Sam Amca hariç, şimdilerde borusunu öttürüyor veya öttürdüğünü sanıyor, sanmaya devam etsin. Ayet ile nokta koyalım bu konuya ''Doğrusu O, gâlib, hüküm ve hikmet sâhibi olan Allah'tır." 

( Dünyayı Biz Yönetiyoruz Tripleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.