***Sessizliğe bürünmüş, için için ağlıyor adeta gece... Işıkları şehrin, gözyaşı gibi düşmüş yere. 

*** İkametgahı gönül olan, fiziken nerEde olursa olsun hep yaşar.    

** Nefsimize hoş gelen şeyler nasılda , buram buram günah kokuyor.

*** Verdiği randevuya mazeret bile beyan etmeden icabet etmemek beşeriyet ilişkilerinde en büyük saygısızlık ve terbiyesizliktir.

*** Hayır hasenat işlerini parti kimliği ile yapmak; kendi ideolojisine hizmettir. Amacına araç olarak kullanmak abes ve çirkindir.

*** Hep birini severek nihayet bulacak ömürler ne doyulmazdir.

*** Zamanında itiraz ettiğimiz anne ,babalarımızın uyarılarını ; bu gün kendimiz söylüyoruz. İşte tecrübenin kabullenisleri.

*** Telli duvaklı düğünlere dönerdi sevdalar önceden. Aşk dediler adına şimdilerde, vuslat olduğunda hüsranla biten.


*** Bir hüzün sarar etrafımı, bir gariplik cöker omuzlarıma nedense akşam üstleri. Oysa mutluluk vardı gündüzleri.  

*** Uğraş istediğin kadar benimle hayat! Sen uğraştıkça güçlendiğimi unutma sakın.  


***Bir bir astım húzünlerimi.

*** Bir yanı yara bere kan içinde; diğer yanı gülmekte yüregimin.

 

( Yaşam Heybemden - 111- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.