Milli Şairimiz Mehmet Akif Ersoy tarafından kaleme alınan 12 Mart 1921 tarihinde de milli marş olarak kabul edilen İstiklal Marşımız bağımsızlığımızın ve hürriyetimizin en büyük sembolü, nişanesidir... Ona saygısızlık yapmak, bizlere Türk Milletine saygısızlıktır... Kimseninde haddine değildir... Adı ya da meşrebi isterse milletvekili olsun ya da herhangi sıradan bir vatandaş... Merhum Mehmet Akif Ersoy ''Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın.'' diyerek, bağımsızlık ve istiklale önemli bir vurgu yaparak son noktayı koymuştur...


Bizler Türk Milleti olarak asla ve asla ne bağımsızlığımızdan ne de bayrağımızdan vazgeçecek değiliz... Gazi Mustafa Kemal Atatürk Nutuk'da ''Gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde olanlardan.'' bahseder. Kim hıyanet içinde ise, bu memlekete hainlik yapmayı düşünüyorsa, azıcık tarih okuyup, okuduklarından da dersler çıkarmalı... Bu millet boyunduruk altına girmemiş, bundan sonrada girmeyecektir...


İstiklal demek bağımsızlık demektir... Gazi Mustafa Kemal yine bir cümlesinde 'Biz Türkler, bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş bir milletiz.' diyerek bu milletin bağımsızlığına ne kadar değer verdiğinin altını çizmiştir... Öyle olmasaydı Birinci Dünya Savaşında ve akabinde Kurtuluş Savaşında yüz binlerce şehit verebilir miydik?


Eğer ki bu milletin meclisine girip de o yemini etti isen o zaman o bayrağa da saygıda kusur etmeyeceksin. Yok eğer, ben bu meclisi ve bu bayrağı tanımıyorum diye de gafilce bir cümle sarf edersen, bizlerde o zaman sizleri bu meclisin çatısı altında görmek istemiyoruz. Hangi devlete ya da hangi güruha hizmet edecekseniz onların parlamentosuna gidin orada, vallahi, billahi, tallahi, artık orasını siz bilirsiniz, nasıl ederseniz edin yemininizi...


Ey bayrağa saygı göstermeyen milletvekilleri, ben bir vatandaş olarak meclisimde böyle davranan vekil görmek istemiyorum. Sizler benim ve benim gibi de milyonlarca vatandaşın ödediği vergilerden maaş alıyorsunuz. Sizin geçiminize vatandaş olarak ben katkı yapıyorum. Bu şekilde davranmaya ve hainlik etmeye devam ettiğiniz müddetçe, benim vergilerimden kesilip de sizin cebinize giren paralar haram zıkkım olsun. Sade paralar değil tabi haklarımızda haram zıkkım olsun sizlere... Sizin içinizde bir gram bu vatana, bu topraklara, bu bayrağa, sevgi saygı yoksa, zaten o parlamentoda boşa vakit geçirip, zaman öldüreceksiniz ve de dünya kadar maaşı hakkınız olmadan cebinize indireceksiniz demektir... Sözün bittiği yerde söylenecek tek söz var sadece, yazıklar olsun nankörlere, çok yazıklar... 

( İstiklal Marşına Saygı Göstermeyenin Bu Ülke De Yeri Yok başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.