Sadece bu devirde mi böyle, yoksa eski zamanlarda da böyle miydi acaba? Söyleyin bakalım çekinmeyin, siz kimin adamısınız? Kimselerin adamı değil misiniz? Birlerinin adamı olmadıysanız, ne mutlu size... Görev ve sorumluluklarınızın bilincindesiniz demektir...


- Şşşşt birader birader, kimin adamısın sen söyle bakayım?
- Ben mi şeyyyy ehemmm kem kümmm!
- Lafı ağzında gevelediğine göre birilerinin adamı olmalısın?
- Ya abi vallahi billahi...
- Sus, sus bir de yemin etme, ben hemen anlarım.
- Aaaağbiycim etme canım ciğerim...
- Çabuk söyle bak seni fena yaparım hmmmmm!
- Şurada abi benim yer...
- Nerede hemen göster bakalım.
- Şurası Ağbi bakkal Hasan Amca'nın adamıyım ben.
- Hadi ya, baştan söylesen şunu birader, biz de seni gizli kapaklı birilerinin adamı sanmıştık...
- Yok abi, yok vallahi asgari ücret ile üç çocuk bir de kadın geçindirmeye çalışan bir adamım ben.
- Vallahi adamsın bunların yanında...
- Nasıl ağbi...
- Çalmıyorsun, çırpmıyorsun, rüşvet yok, hepsi alın teri kazandıklarının daha ne olsun koçum...
- Biz de böyle be ağabey...


Başkanın adamları da olur zaman zaman, başkalarının adamları da... Başkan derken yanlış anlaşılmasın. Amatör başkanlardan bahsediyoruz...


- Hoop birader birader, siz de başkanın adamıymışsınız?
- Yok, yok o eskidendi eskiden...
- Bıraktınız mı adamlığı, adam değil misiniz yani?
- Adamım adam olmaya da başkanın adamı değilim, bilmem anlatabildim mi?
- O zaman muhalefetin adamı mı oldunuz?
- Yok birader yok ben sadece adamım, adam gibi adam...
- Adamlığınız da adam gibi o zaman?
- Eh öyle de denilebilir...
- Biraz adamlık örnekleri verebilir misiniz bize hayatınızdan?
- Karşıdan karşıya geçerken önce sağa sonra sola bakar öyle geçerim mesela...
- Hmmm güzel bir adamlık kriteri, başka başka...
- Bayiye loto toto yatırırken hep sağ elimle yatırırım onu da söyleyeyim.
- Yaaaa öyle olunca tutuyor mu bari?
- Yine tutmuyor da olsun yine de sağ el...
- Başka başka bu kadar mı hepsi?
- Kola içerken kamış ile içerim bir damla dışarıya damlamaz...
- Ne güzeeeel bu da değişik bir adamlık...
- Adamım ben adam. Otoban da iki yüz ile gitsem bile mutlaka pantolon kemerim ve emniyet kemerim takılıdır...
- Ya insanlara çarparsan birader?
- Çarpmam, çarpmam ben adamım adamlar çarpar mı?
- Sen çarpmazsın da yoldan geçen adamlar sana çarparsa... Hadi onlar çarpmadı Allah çarpar belki de onun da sopası yok ki, başka şekil çarpar seni...
- Çarpar mı çarpar billahi, en iyisi yüz seksene indirmek sürati, sürat felaket ya...
- İndir indir daha yüz seksen ile adamlık olmaz...
- Olmaz değil mi?
- Adamlık zor başka ne adamlıklar yaparsın de bakalım...
- Bazen de otobüste uyuma numarası yaparım kimselere yer vermemek için.
- Bu nasıl adamlıktır yahu! Olur mu öyle yaşlılara, hamilelere yer vermek gerekmez mi?
- Ben yaşlı amcalara teyzelere yer verirsem oturunca uyuyorlar. Sonrada inecekleri durakları kaçırıyorlar. Eee çoğu da yaşlı çişlerini tutamıyor sonrada altlarına kaçırıyorlar...
- Sen de alemmişsin birader. Senin kriterler bizim adamlık kriterlerimize ters, hem de çok ters...


Oooo! Karşıdan da kerli ferli bir adam geliyor. Bakalım kimmiş...


- Bayım bayım bir saniye bakar mısınız?
- Eksküzmi buyurun ne istemiştiniz?
- Günümüzün en önemli konusu adamlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
- Ne düşüneyim ben Adamım Adam...
- Tamam anladık da sizden başka adamlarda var mı dünyada?
- Vardır illa ki bu kapitalist sistem de
- Nerededir bu adamlar en çok mesela?
- Her yerde vardır madamın olduğu yerde adam da olur kapitalist sistem de
- Sistem kapitalist diyorsunuz yani...
- Hem de sapına kadar kapitalist hepsi benim yüzümden.
- Nasıl yani anlamadık.
- Ben Adam olmasaydım kapitalizm de sömürü de olmazdı...
- Pardoooon pardooon siz kimsiniz yahu?
- Ehmmm kem küm ben deniz Adam Smith bilmem anlatabildim mi?
- Adam olmaya adamsın da isim olarak sadece isim olarak, adamlık işi tartışmalı...


Kadınlar çok şanslı bu konuda onlara kimse kimin kadınısın sen, diye sormuyor. Varsa yoksa kabak biz adamların başında patlıyor... 

( Kimin Adamısınız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.