VEKİLLERİMİZ  MAZBATALARINI  ALDILAR

         Ahmet AYAZ

         Gaziantep Ekspres Gazetesi 3 Temmuz 2018

         …………………………………………………………………….

          24 Haziran 2018 yılı, 57 milletvekili seçimleri sonuçlandı, vekillerimiz 29 Haziran 2018 günü mazbatalarını aldılar. Artık son durakları başkent Ankara. Daha sonra TBM Meclisi. Şimdi  8  temmuzu bekliyorlar. 8 temmuzda yemin merasiminin ardından, 18-19 temmuzda ise  meclis başkanını  seçecekler. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan bakanlık sayısını 26 dan 16 ya indirdi. Bakalım bu dönemin şanslı bakanları kimler olacak diyorum. Ama şans dediğim şey,  ülkemiz adına güzel işler yapmaktır. Güzel işler de, güzel insanlarımıza nasip olur. Keşke millet vekili sayısını da 600 e, çıkarmayıp da, 300 e, indirseydi. Ülkemiz için daha da faydalı  olurdu diye düşünüyorum. Beklide Sayın cumhurbaşkanımız  Recep Tayyip Erdoğan, bu konuyu bir gün incelemeye alır diye, gerçekten umutluyum. Bir konu daha var. Üniversitelerdeki  güvenlik görevlileri 675 Sayılı  Devlet Memurları Kanununa tabidirler. Acaba sonradan kadroya geçen özel güvenlik görevlileri de,  657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olacaklar mı? Bence olmaları gerekir.  Yeni seçilen vekillerimizin,  bu  konuya  ilgilerini bekliyoruz. Çünkü güvenlik görevlisi 2 sınıfta değerlendirilemez kanaatindeyim.İnşallah,  Sayın Cumhurbaşkanımız  Recep Tayyip Erdoğan bu konudaki  eksiklikleri de, dikkate alır da giderir.    

             Gaziantep’te seçilen çok  değerli millet vekillerimiz  şöyle sıralanıyorlar.  Ak Partiden Abdulhamit Gül, Ahmet Uzer, Mehmet Erdoğan, A.Nejat Koçar, Derya Bakbak, Ali Şahin, Müslüm Yüksel, M. Sait Kirazoğlu. MHP den Muhittin Taşdoğan, Sermet Atay, CHP den Bayram  Yılmazkaya,  İrfan Kaplan,  İYİ Partiden  Prof. Dr. İ. Hüseyin Filiz, HDP den Mahmut Toğrul millet vekili seçildiler. Mazbatalarını da aldılar. Ben buradan hepsine de hayırlı  olsun diyorum. İsim açıklamak istemiyorum. İçlerinde çok sevdiklerim ve yakından tanıdıklarım  var. İnşallah ülkemiz için hayırlı işler yaparlar kanaatindeyim. Şimdi yeni seçilen millet vekillerimize  8.10.2006 tarihinde yazdığım bir şiiri sunuyorum.

DUYULAN  SES

Umutların yanıp külünün göğe savrulduğu
Özgürlüğün kolunun kanadının kırıldığı
Bir ülkede
Bir millet gerek;

Çalışkan, güçlü
Demir dağları delmeli.

Bir millet gerek; 
Mükemmel, mütevazı.
Bakanlar,
Bakanlıklara kendi imkânlarıyla gelmeli.


Devletin bütçesi dolup taşmalı,
Devlet, kendi fâkirlerine ulaşmalı.

Eskisi gibi misafirperver olmalı,
Eskisi gibi candan yapılı.
Ülkemize sığınmalı; 
Kendi ülkesinde,
Hürriyetini yitiren Avrupalı.

Ahmet AYAZ

        Saygıdeğer okurlarım; Yukarıdaki şiirde olduğu gibi. Seçilenlerimizden güçlü ve çalışkan bir devlet istiyoruz. Sizler ile bir başka zaman, bir başka  sohbet yazımda, yeniden buluşalım. Beni unutmayın. En  güzel ve mutluluk doldu günler, hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız.

( Vekillerimiz Mazbatalarını Aldılar başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 2.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.