Özgecan, Ceylin, Irmak, ve son kurban Eylül. Ve aklıma adları gelmeyen diğerleri.
Çok üzgünüz ve de çok utanıyoruz...
Neden biliyor musunuz, onların canına kıyanlarada insan dendiği için insan olmaktan; Utanıyorum... 

Diyorum ki ben...
İnanç eksikliğinden ve de ailevi terbiye eksikliğinden oluşan bir hastalıktır, bir başkasına zarar vermek ve ya vermeyi düşünmek hastalıklı ve merhametsiz ruha sahip kişiler yapar bunu genelde.

Allaha inancı tam olan ahlaki terbiyeyi aile ve çevresinden alan güzellikleri örneklerle yaşayan gören hiç bir insan kaza dışında bilerek ne insana ne de başka bir canlıya zarar veremez.

Şu ana kadar engel olamadığımız bir çok kötü olaydan hep üzüntü duyduk bu çözüm değil, verilenlerden daha çok verilecek olanları engellememiz gerekir.

Yasaların çıkmasına mani olmamak en başında birlik olmak şart; Bu ve bu gibi konularda, çünkü hepimizi ilgilendiriyor, kimse bilemez etrafında kötü düşüncesi olan kim var, bir kötünün bize ve sevdiklerimize zarar vermesini istermiyiz, hayır tabiki.

Ne bize olsun ne de bir başkasına ve ya onun sevdiklerine, temenni ve dileğimiz hep o yönde. İçimiz yanıyor çocuklar kadınlar ve diğer canlılar zulüm görerek ve ya sapıkça tecavüz edilerek öldürüldüğünde.

İnsan olan her birey zulüm gören katledilen o canın, sevdiklerine yaşatılan o acıyı hisseder içinde. Nasılsa bana olmadı, benim yakınım değil diyemez, dememeli de zaten. Diyorsa şayet, o' sapık o' katilden o' zalimden ne farkı var, benim için yok farkı.

Vicdanını kaybetmemeli insan olan, bugün onlaraysa tanıdık tanımadık da olsa acısı acımdır, yarın bana ve ya sevdiklerime olmaması için elimizden ne geliyorsa, onu yapmalıyız.

Şimdiden önce ki olanlara yani geçmişe, tek çözüm ceza vermek, ve o cezayı uygulamak, olduğunu biliyorum. Alacakları cezaların asla affı olmasın. Devletimiz bunlara en ağır cezayı verecektir buna inancım tam'dır.

Geleceğe ise çok çözüm üretebiliriz, üretilecektir, 
Vekillerimize ve Devlet  Başkan'ımıza güveniyoruz.

Bize düşense anne babalar yani bizler, evlatlarımızı dini ve ahlaki eğitmek, insan olmayı insanca öğretmek olmalı.
Örnek olmak, korumak kollamak yalnız sokağa salmamak ve dua etmek rabbimize.

Dua ile başlayalım diyorum mesela, böylesi kötü niyet besleyenleri, aklından geçirenleri, ıslah et Allah'im, ıslah olmayanları kahr-u perişan eyle, başka çocuklara zarar verme fırsatını, onlara verme, O' cinsi sapık ve katillere yarabbim! ... Amin amin amin.

EY İNSANOĞLU NEFSİN Mİ SENİ YÖNETİYOR, 
SEN Mİ NEFSİNİ?... 
NEFSİN Mİ SANA ESİR, SEN Mİ NEFSİNE ESİRSİN?... 
DUR DÜŞÜN VE SORGULA KENDİNİ... 




02 /06/ 2018
Melek Tiryaki





( İnsan Mı Aklını Yönetir; Akıl Mı İnsanı Yönetiyor! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 2.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.