Var mı derken, ne var mı, kim var mı, diye bir soru kafanıza takılacağını şıp diye hemen anladım. Ne zekiyim beeee ben de! Soru basit, basit, futboldan başka bir şey ile de ilgilenen erkekler de var mı acaba, bu kainatta? Kainat derken başka gezegenlerde de olabilir, her ne kadar bilmem kaç ışık yılı uzaklıkta olsalar da, kim bilir bakarsın yakın zamanda ışık hızına ulaşırız, orada da bir takım canlıların varlığı keşfedilir, olur mu olur ...


Ya arkadaşım dünya kadar para verip o televizyon sistemini alıyorsun, anladık, sonrada haftada dört tane maç seyrediyorsun, onu da anladık da bir de pozisyon tartışmalarını gece yarılarına kadar izliyorsun da ne oluyor, onu çok merak ediyorum işte? Hayır bari onları izleme de, ertesi gün de amirinin karşısında esneyip durma, değil mi ama?


Anladık arkadaşım anladık, gençliğinde iyi top oynuyordun, mahalle takımında idin, gelen geçene üç beş atıyordunuz, sen de kaptandın belki mahalle takımında... Ama bir şey söyleyeyim mi sana, geçti o günler, mazi de kaldı... Baban, dayın, arkadaşın belki seni Fenerli ya da Cimbomlu yaptı, ama bırak artık bu fanatikliği yahu!


Sakın ola sakın, takımın yenildi mi arkadaşlarının seni kızdırmalarına izin verme. Hayattan küsüp de yemeden içmeden kesilme... Futbolcuların umurunda bile değil senin yemeden içmeden kesilmen. Onlar yine paralarını primlerin alıp keyiflerine bakıyorlar villalarında... Sana on ikinci adam demelerine de kafayı takma, sahada ki on bir adam antrenmanda çalışmamış ise, uyur gezer gibi saha da geziniyorsa, seyirci olarak istediğin kadar destek ver, ağzınla kuş tutsan, yine kazanamazlar, benden söylemesi...


Bilemiyorum var mı böyle erkekler gerçekten? Takım tuttuğu halde fanatiği olmayan. Maç seyretmeyi fazla da önemsemeyen. Pazara gelen bir maç günü, maç ile değilde karısı ve çocuğu ile ilgilenmekten daha fazla zevk alan. Takımı şampiyon olamadı mı girip de bir meyhaneye iki büyük devirmeyen. Var mı böyle erkekler? Mutlaka vardır var olmaya, hem de güzel yurdum Türkiye'de...


Geçenlerde izlediğim bir kamera şakası aynen şöyleydi... Kadın fanatik kocası maç seyrederken çaktırmadan uzaktan sevdiği takım atağa kalktığından televizyonu şak diye kapatıyor. Üç beş kere aynı şeyi yapınca, adam sinirlenip de televizyonu parçaladı inanı ki... Bu derece bir fanatikliğe sahip olanların da ruh sağlığı uzmanlarına danışmasında fayda vardır diye düşünüyorum. Son cümle takımınız yenildi mi kendinizi parçalamayın, yendiği zamanda aşırılıklar yapmayın, gurur duyun yeter... 

( Var Mı Onlardan Gerçekten başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.