Gayri safi milli hasılamızı, iki bin beş yüz dolardan, on bin dolarların biraz üzerine çıkardık her nasılsa... Anca kişi başına düşen gelirimizin yanında, kişi başına düşen Adam Gibi Adam sayısını da arttırmak her zaman bizim ve ülkemizin de menfaatinedir...


Kimdir adam gibi adam, önce buna bir açıklık getirelim. Benim en büyük adam gibi adamlıkta kriterim, insanın yüreğinde önce vatanına, sonra da insanlara ve canlılara sevgi var mı, yok mu; ben buna bakarım... Tabi ataerkil bir toplum olduğumuz için adam gibi adam cümlesi daha sık kullanılıyor, yoksa kadınlar içinde de vatan sevgisi, insan sevgisi doruklarda olan çok insan var...


Vahşi kapitalizm, insanı sürekli tüketmeye yönlendiriyor. Onu al, bunu al, onda var sende de olsun. Bir tane iki tane tuvalet kağıdı ihtiyacın var, ama rulolar yirmi dörtlü... Çikolatalar bile ikili üçlü... Oysa bizim İslam inanışında paylaşmak vardı bir zaman, şimdilerde unutulsa da... Koşumuz aç iken biz tok yatamazdık... Hani nerede şimdi bunları düşünen Müslümanlar... Kılımız kıpırdıyor mu televizyon da bombalanan İslam Beldelerini seyrederken...


İyi insanlar ne kadar çoğalırsa dünyada, o kadar kötülük ve savaşlarda azalacaktır inanıyorum ki... Sokakta ki bir kediyi, bir çocuğun başını okşayan bir eli gördüm mü yüreğim hop oturup hop kalkıyor. Seviniyorum insanlık adına... Değerli devlet adamlarımızdan Ali Fuat Başgil'de ''İyiliğe karşı iyilik, adalettir. İyiliğe karşı kötülük, cinayettir. Kötülüğe karşı iyilik, ihsan ve âtıfettir ve insanlığın en yüksek derecesidir.'' demiştir...


İnsanlara yardım edin, önemseyin ki insanları, ahirette de sizi önemsesinler, önemsemesi gerekenler... Çocuklarınızı vatan sevgisi ile Allah korkusu ile yetiştirmeye gayret edin de önemli görevlere geldikleri zaman üç kuruş menfaat için hainlikler yapmasınlar birileri gibi... Siz düzgün insansanız, çocuklarınızı da düzgün yetiştirdi iseniz, ülkenizde de bir şeyler eğri büğrü gitmeyecektir hiç bir zaman, unutmayın sakın... Kilometre kareye düşen adam gibi adam sayısı arttı mı, bizim ne skandallarımız olur, ne başımızdakilerden rahatsız oluruz, ne de vatan da anarşi ve terör kendine yön ve taraftar bulur... 

( Kişi Başına Düşen Adam Gibi Adam Sayısını Arttırmamız Lazım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.