24 HAZİRAN 2018 SEÇİMLERİNİN ARDINDAN

                      Ahmet AYAZ

   Gaziantep Ekspres Gazetesi 26 Haziran 2018

                    …………………………………………………………………….

 

       Sevgili okurlarım; Bugün çok güzel haberlerle karşınızdayım. Dilerim hepiniz sevinçli olasınız, mutlu olasınız. Kapılarınızı mutluluk çalar inşallah diyorum. 

      Türk Halkı sözünü söyledi. 19 Haziran 2018 tarihli “Seçime Giderken” başlıklı yazımda doğru tahmin etmişim. 14 Millet Vekilinin dağıtımını yaparken 8 tanesini Ak partiye vermiştim. 6 tanesini de diğer partilere bölüştürmüştüm. Aynen doğru çıktı. Ak Partinin 8 millet vekili şöyle sıralanıyor. Abdulhamit Gül, Ahmet Uzer, Mehmet Erdoğan, A.Nejat Koçar, Derya Bakbak, Ali Şahin, Müslüm Yüksel, M. Sait Kirazoğlu. MHP den Muhittin Taşdoğan, Sermet Atay, CHP den Bayram    Yılmazkaya İrfan Kaplan,  İYİ P den  Prof. Dr. İ. Hüseyin Filiz, HDP den Mahmut Toğrul millet vekili seçildiler.

          Türkiye’de sandalye dağılımı şöyledir.Ak Parti 316, CHP 131, HADEP 47,  MHP 35, İYİ P. 6  Bağımsızlar 2. Bu resmi olmayan sonuçlardır. Açılmayan sandıklar var. Ben burada seçilenleri canı gönülden kutluyorum. İçlerinde çok yakından tanıdıklarım ve sevdiklerim var. Burada adlarından söz etmeyeceğim. Onlar zaten kendilerini biliyorlar. Dilerim  ülkemize hayırlı ve uğurlu olur. TBMM sinde hayırlı işler yaparlar.

       Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı ayrıca kutluyorum. Türk Halkı nankör çıkmadı, Cumhurbaşkanımıza hak  ettiği değeri ve güveni  verdiler. Burada şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Ülkemizde nankör  insanlar da yok değiller. Cumhurbaşkanımız onları cennete  götürse, yine  de iyilik bilmezler. Çünkü onlar kör kediye benzerler. Kör kediler, önüne kimin kemik, kimin et attığını görmezler ve bilmezler. Hatta onlar kör kediden de kötüler. Allah cümlemizi kadir kıymet bilenlerden  eylesin. Ülkemizin iyi insanlara, iyileri  kötülerden ayırt edebilen insanlara ihtiyacı gayet çoktur. Yüce Allah bunların sayılarını çoğaltır inşallah. Ben her zaman şu  duayı ederim. “Ya Rabbim Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı bir yanlışa düşürme.” diyerek.

       Saygıdeğer  okurlarım; Her zamanki dediğim gibi. Beni unutmayın, bir başka  zaman, bir başka sohbet yazımda, sizler ile yeniden buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun. Hoşça ve dostça kalınız.

         

( 24 Haziran 2018 Seçimlerinin Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 25.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.