Tevazu göstermekle eş değer yaşamak.

 

Hazin bir nöbetten çıkıp da devriye gezdiğiniz gece soluklu düşler.

 

Dünün rahlesinde kayda değer ne serili ise rahvan bir tebessümü mimliyorlar yine soğuk düş etkisi yapan acıdan umuda geçiş yaptığınız her an.

 

Kalıcı olmak… töhmet gibi gözüküp tek kalemde sildikleriniz.

 

Şimdimi kayıt altına alıyorum, diyenlere muzip bir gülümseme armağan edip onca savsaklayan yüzü de görmezden gelip yüreğinizin yüzüne sahip çıktığınız ve özüne de.

 

Hayli zararsız aslında: sevmeyle başlayan yaşam hikâyeniz çünkü zararsız olan zaten sizsiniz aslında herkes…

 

Herkes’ten kasıt yine dönüp dolaşıp geldiğiniz hiçliğin vakur seslenişi.

 

Bir nota buyuruyorsunuz.

 

Bir nota’ya geçiş yapıp da sessizlikten aslında siz nota özürlü sessizliğin de ta kendisisiniz.

 

Öncesini deşip… sonrasını tasarlayıp ve es geçtiğiniz o an:

 

İşte’lerin minvalinde imbat rüzgârları karşılıyor aksanı kayıp şiirlerinizi aslında ayıp addedilensiniz çünkü hayallerine sahip çıkıp dün öbekli hayal kırıklıklarınızı çoktan çöp kutusuna attınız asla da geri dönüşümü olmamak üzere.

 

Zifirin de karanın da etki alanı aslına layık aslında size layık hatta evrene talip olduğunuz aslında evren iken sizi yutmak isteyen hâlbuki siz kara delikte kaybolmak değil aksine mavi göğe kanat açmak isteyen bir yavru serçesiniz.

 

Acımaklı bakışlar konduran fısıltılar.

 

Kendine dönüp bakmadan biteviye etrafını yargılayan.

 

Sözü özü bir kelamdan başka hiçbir şey değilken şekilden şekle giriyor mizacınız aslında yoksunluk addedilen sizin varlığınızın dik duruşunda dik başlı rüzgâr adı altında kayıt edildiğiniz hayat siciliniz.

 

Bir nüans.

 

Bir devinim.

 

Pergelin delip geçtiği hayır, asla ne de olsa delip geçen sizin gözleriniz: hani mutluluğa kanat açan; hani yüreği pamuk ve göğü de şeker bellemiş.

 

Kaynadığınız aşikâr zira kanınız deli akıyor ama sevgiden muzdarip olanlar değil sizin etki alanınız: sevgiye ve sevdiğine sahip çıkan nüfusu bilinmezin aslında içine sahip çıkan o dış ses.

 

Bir tebessümden ne çıkar, diyenlerdensiniz madem.

 

Bir yüreğin de en kıymetlisi.

 

Bir hiciv asla bir kıyamet alameti değil.

 

Ve tüm hicviniz içinizdeki sıra dışılığı dışa vurma eğilimi üstelik eğilip bükülmeden sevdiğiniz her şey ve herkes…

 

Yeri geldiğinde nokta koyduğunuz.

 

Bazen ünlediğiniz ünlendiğiniz yine soruların tınısında virgülle idare eden bir teamül.

 

En çok da üç noktalarınız…

 

Ne de olsa geçmişiniz hep ama hep nokta dolu.

 

 

Üç noktalı sevinçlere ve sevgilere nail olmanız dileğimle…

 

 

 


( Bir Tebessümden Ne Çıkar... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 24.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.