Oy oy oy emine, dedik mi, o bir türkü zaten. Emineyi çıkarttık mı siyaset açısından oy oluyor. Pazar günü oy kullanacaksınız sayın vatandaşlar, seçmen kardeşlerim. Nelere dikkat edeceksiniz nelere, bir bir tekrarlayalım bakalım...

Oy verirken, sandığa giderken oy hakkında ileri geri konuşmayın sakın. Ne cumhurbaşkanlığı oyu, ne de partiye vereceğiniz oyun arkasından laf söylemeyin... Bu oylar acayip alıngandırlar... Zarfları aldınız elinize masada ki görevlilerden, gizli oy kullanılan yere doğru hareket ederken, o güzelim oyunuza üç kulhuvallah yani ihlas suresini bir de fatihayı ekleyin...

Zaman zaman seçimlerde hile hurda olmaktadır. Bunun için sandıklara da sahip çıkmamız lazım. Sandıklara sahip çıkıyoruz diye de alıp eve götürmek yok... Sonra hapsi boylarsınız diyeyim size... Oy attığınız zaman bir siz, bir de Allah biliyor oyunuzun rengini, başkaları için pek de bir önemi yok. Özellikle genç seçmenlere sesleniyorum. Takım tutar gibi parti tutmayın. Annem babam A Partisine veriyor, ben de vereyim, yok böyle bir şey. Gençler siz bilirsiniz işinizi... Gazi Mustafa Kemal Atatürk'de öyle diyor ''Bütün ümidim gençliktedir.'' diye...

Hani derler ya ''Mühür kimdeyse Süleyman O'dur.'' diye... Şimdi mühür kimdeyse onda bitiyor her şey, adı Süleyman olmuş, İsmail olmuş, Sezai olmuş, Ayşegül olmuş, Hatice olmuş bir önemi yok bunun... Ha bir de şu var, ilk defa oy kullanacak arkadaşlar, heyecanlanmayın sakın, siz en doğrusunu bilir ve yaparsınız... Dalgınlık yapıp da mührü cebinize koyup da eve götürmeye kalkmayın sakın hemi benim canlarım...

Sandığa gittiniz, iki adet zarf verdiler elinize, sakın zarfları karıştırmayın. Sandık görevlilerine karşı gayet samimi ve kibar davranın. Ayrıca sandık görevlileri arkadaşlarımıza da zarf atmaya kalkmayın... ''Ben bu zarfı beğenmedim, rengi ve kokusu hoşuma gitmedi, evden getirdiğim zarfa koysam oylarımı'' diye saçma sapan bir cümle kurmayın sakın... Oylarınızı ayrı ayrı koydunuz zarfa, zarfları sakın uzaktan sandığa doğru atıp da incecik delikten geçiririm diye düşünmeyin. Deneyenler çok varmış geçmiş seçimlerde, hiç biri başaramamışlar, benden söylemesi...

Memleket ve milletimiz için hayırlısı neyse o olsun. Yıkılan tarafta fazla ağlamasın, mızıkçılık yapmasın. Yok efendim oylar çalındı, mükerrer oy kullanıldı tartışmalarını istemiyorsanız sandıkların başına adamlarınızı dikin. Mührü aldınız elinize yuvarlağın içine hızlı da basarsınız, yavaşta basarsınız, sizin bileceğiniz iş. Dışarıda oy vermeyi bekleyen seçmenleri de fazla bekletmeyin... Yanınızda cep telefonu varsa onu da ev de bırakmak gerekiyormuş, onu da anti parantez iletelim sizlere... Son olarak oyunuzu kullanın, size oy için baskı yapanlara da fazlasıyla kıllanın, sözlerine de kulak asmayın sakın. Kalın sağlıcakla... 
( Oy Atanların Önemle Dikkatine başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.