Yalanlara Sığınmak İçinde Çıkamayacağım Çıkmaz Sokaklara Bizi Götürür.
 
yalanlar ile ilgili görsel sonucu
 
İnsanın başı sıkışınca önce Allah’dan sonra bir dost veya yakınından yardım talep edeceğine yalana başvurur, başını yaralar parçalar. Sıkışma çıkış yolunu kimden isteyeceğini bilmemiz içindir, yoksa her baş sıkıştığında yalan söylemek için hiç değildir. Doğruyu söylemek yerine, yalanlara sığınmak içinde çıkamayacağım çıkmaz sokaklara bizi götürürken hala o çıkmaz sokağın içinde bir çıkmaza daha girmek için uğraşır çabalar debelenir dururuz.
 
Aslında Bana Söyleseydin Ben O İşi Dünden Halederdim
 
Aslında bana söyleseydin ben o işi dünden halederdim, diyenler be kardeşim aylardır bu işle uğraştığımı biliyorsun da neden karşımda kıvranarak sancılarımı izlerken yardım etmiyorsun da ben şimdi vazgeçince sırıtarak alay edercesine bu yalanı söylüyorsun!
 
Yok, Aslında Yardım Edecektim de…
 
 Yok, aslında yardım edecektim de, senin bu işi becerip beceremeyeceğini izliyordum, sendeki potansiyeli merak ediyordum, be kardeşim gördün bu iş için bende potansiyel beceri yok, sende madem potansiyel beceri vardı neden imdadıma yetişmedin!
 
Yetişecektim De Senin Vazgeçtiğini Görünce…
 
Yetişecektim de senin vazgeçtiğini görünce seni aşağılamak istemedim, be kardeşim zaten bu sıkıntımı derdimi çözemedim, karşımdaki insan beni anlayamadı aşağıladı, neden müdahale ederek, beni o an aşağılamaktan kurtarmadın!
 
Yalanlar Dolandıkça Dolanıyor Ayaklarımıza
 
Yalanlar dolandıkça dolanıyor, adım atacak hal bırakmayınca, özür dileniyor ya da pişmanlık içine yaşanmaya devam ediliyor. Biliriz ki yalan uzun sürekli saklanamaz, belli bir süresi vardır, ya akşama kadar ya yatsı namazına kadardır… Kendimizi savunduk sanırken yaraladığımı yıktığımızı fark etmeden yalana sarılmamız yılana sarılmaktan daha tehlikelidir aslında lakin hemen anlamayız, sonrasında anlarız ve yıkılırız, lakin bizi kaldıracak dost arkadaş bulamayız, yıkık kalırız...
 
Yalan Gerçekten Kaçmaktır

Yalan insanın çevresinden, benliği ile kendi isteğiyle elde ederek insanlıktan uzaklaşma ya da ayrılma duygusunu dile getiren bir hareket ayrılmada kavramda diyebiliriz. İnsanı yalan söylemeye zorlayan kendisinden başkası yoktur, yok efendim dış etkenler falan filan, kavrayamayarak yanılma, bağlılık duygusunu yok etme her ne derseniz deyin yalan gerçekten kaçmaktır.
 
Bütünüyle, insanın ürettiği bu anlamsız fikirsizliktir yalan, yıkım ve felaketleri de bu yalan söyleme yönünün kazanımlarıyla elde ettiğimiz ayrı bir yoldur, uçurumdur girdaptır... İnsanın bir duygu ve histe birlik olması gerekirken bu yolda ayırandır yalan, bir bak geriye nedir kalan var mıdır seni saran işte böyle yalanla kanar yaran, vesselam.
Mehmet Aluç

( Yalanlara Sığınmak başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.