Benim ve rahmetli babamın kadim dostlarından Mehmet Ali Amcam ''Namaz kazaya kalır keyif kazaya kalmaz.'' derdi... Olsun öyle bir laf işte siz yine de namazı da keyfi de kazaya bırakmamaya özen gösterin derim... Treni kaçırmak diye de bir deyim vardır dilimizde... Bir çok olaya şablon olarak oturur. Geç evlenen bayan ya da erkeklere treni kaçırmışlar denir... Tren kaçtı mı bir sonra ki treni de beklemek var, ancak ne zaman gelir, geç mi gelir erken mi bilinmez...

Yaşlandığınız zaman gençlikte bir takım şeyleri kaçırdıysanız, o kaçırdıklarınız ilerleyen yaşlarda size pek de uymayabilir... Hiç açık hava konserine gitmedi iseniz yaş ilerleyince de gitseniz bile pek de zevk almazsınız, çok da sevdiğiniz bir sanatçı yoksa eğer sahne de...

Yurt dışında ya da ülkenizde görülecek yerleri kaçırdıysanız, bir çok şeyi kaçırmışsınız demektir, ancak bu da tabi maddiyat ile ilgili bir olgu, çok da ucuz değil yurt dışına seyahat etmek... Ama bir Çanakkaleyi mutlaka görmelisiniz, her Türk insanına görev sayılmalı oraya gitmek, çocukları ile birlikte...

Bizim çocukluğumuzda kız kaçıran diye bir küçük, içi barut dolu oyuncaka benzer bir şey vardı. Yakar atardık kızların önüne, halbuki ne kadar büyük salaklık imiş o zaman, kızlar ile arkadaş da olunabilirmiş, sonradan anladık çok şeyler kaçırdığımızı...

Kimi zaman da akıl tutulması olur insanda, aklını kaçırır da bir daha geri de gelmez o akıl çok kere... Aman Allah etmesin... Akıldan yaya kaldınız mı sonrasında koşmak zordur... Hani derler ya ''Akıllar pazara çıkmış herkes tutmuş yine kendi aklını almış.'' Her ne kadar aklınıza dikkat edin de sakın kaçırmayın desem de günümüzde insanı delirten, çıldırtan öyle olaylar oluyor ki etkilenmek elde değil maalesef...

Loto toto oynuyorsunuzdur zaman zaman da olsa birçoklarınız... Aranızda büyük ikramiyeyi de kaçıran onlarca insan vardır. Hiç üzülmeyin hayat zaten size verilmiş bir armağan Allah tarafından. Para pul nedir ki? Çocuklarınız ve eşinizden, akrabalarınızdan daha büyük bir zenginlik var mı? Mutlu bir aile el kiri diye adlandırılan paradan daha değersiz olabilir mi hiç? Yeter ki insanlığımızı yitirmeyelim...

Maçları ya da dizileri kaçırdığınız olur bazen. Üzülmeyin canım her şeyin İnternet ortamında tekrarı var şimdilerde... Ben televizyona çok fazla bakmadığım için böyle bir sorunum yok çok şükür... Zaman zaman önünüze gelen fırsatları da kaçırdığınız olursa sakın üzülmeyin, hayırlısı böyleymiş deyip, Allah'dan her şeyin hayırlısını isteyin... Hadi bakalım ben de kaçıyorum, siz de arkamdan ''Kaçma Allah'ın emri ile git.'' dersiniz artık... 
( Kaçırdınız Mı Bir Şeyleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.