İtiraf Ediyorum Ki Sende Biliyorsun Ki…
 
Ä°lgili resim

 
İtiraf ediyorum ki sende biliyorsun ki bal gibi, daha düne kadar birbirimizi hep yargıladık küçümsedik hor gördük, sen sensin ben benim dedik, biz olarak yıkılmayan kardeş insanlardan olamadık! Her çıkmazın kapısını biz açtık üstümüze, çıkacak bir kapı bırakmamak için üzerlerimize edepsizce şeytanın nefsin fısıltılarına kulak vererek kapattık! Bunu bu Mübarek Ramazan ayında az fark ettik, bugün bir aydan hayırlıKadir gecesiyle, tam idrak ederek farkına vardık. Haydi, gel unutalım yıkalım yargılarımızı egomuzu benliğimizi, bu geceden sonra…


Nasıl mezara girerken eşit oluyorsak herkes bir metre bez ile içine giriyorsa, hepimiz insan olarak eşitiz, birbirimizi sevmeye mahkûmuz… Âlemlere Rahmet Peygamberimiz ne diyor:


“ İman etmedikçe cennete giremezsiniz, birbirinizi sevmedikçe de iman etmiş olmazsınız” (Müslim, İman, 93; Tirmizî, Sıfâtu’l-Kıyâme, 56  )


Haydi, şimdi sevmede göreyim birbirimizi, sevmezsek nasıl iman etmiş olacağız, Âlemlere Rahmet Peygambere nasıl şefaat et bize diyeceğiz?

 
Söyle bakalım bundan sonra elinde ne vardır
Ötelerde Peygamber efendimizden bu kutsi haber vardır
Yoksa dünya ahretin çetin olacaktır çok dardır
Nefis şeytan Cellâdı’ndan kurtulmak vardır
İmanla gülümseyerek bu geceye varmak bize lazımdır

 
Şimdi suçlarımızın farkına vardık, gereken ne ise haydi yapalım, kucaklaşalım, bize gerekmeyen sözleri düşünce ve fikirleri atalım gönlümüzden aklımızdan atalım, uçurumlara… Sorumluyuz bunları yapmaya, yoksa yaşadığımız hayata yollara insanlığımıza ihanet olacaktır. Var olmak bu var olma ile insanlığın derdine sıkıntısına çare olmakta, görevimizdir. Şimdi basiretsizliğimizi karşılıklı gördük, basiretle gel sarılalım, yokluk batağına bak batmışız uzatıyorum elimi çıkman için, sende diğerlerine çıkınca elini uzat kurtulalım bu bataklıktan artık, Mübarek Kadir gecemiz buna vesile olduğu için Rabbimize şükür edelim bol bol Âlemlere Rahmetle beraber analım, varışımıza kurtuluşumuza sarılışımıza vesile olması dileğimle,Kadir Gecemiz mübarek olsun selamlarımla.

Mehmet Aluç
( İtiraf Ediyorum Ki Sende Biliyorsun Ki… başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.