Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 10.06.2018
Okunma Sayısı : 1877
Yorum Sayısı : 1
Gerçeğe doğruya giden yollar

Ben parmağımla gökyüzünü işaret ediyor, dikkat çekmek istiyorum. Fakat bazıları gökyüzüne değil parmağıma bakmayı tercih ediyorlar. "Tırnağın uzamış, parmağın niye ince" gibi amacımdan, eylemimden uzak sorular yöneltebiliyorlar.

Oysa ki, yollar, araçlar, yöntem ve metotlar çeşitlilik gösterebilir. Bu durumda tercihler ve bakış açısı, bilinç öngörüsü devreye girer.
Tercih ve yöntemlere takılmadan, sonuca odaklanmak gerekirdi. Önemli olan: doğru, güzel, hakikat, gerçek, sağduyulu eylemler dizisidir.

Böyle düşünülmediği için değil midir bu boş amaçlı bakışlar, kör döğüşü ve tedirgin yaşam.
Kimin neyle ulaştığı, gösterdiği, sunduğu çok önemli mi?
Böylesi durumlar bütünlüğü dağıtır, araya mesafe koyar. İnsanlığın ortak değerleri, hayal mahsülleri müzesine devir edilir ve "kovaladıkça kaçan, ateş böceği" gibi mitolojik kahraman durumuna düşerler.

10.06.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Gerçeğe Doğruya Giden Yollar başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 10.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.