Sosyal sorumluluk dendi mi akan sular durmalı... Adı üstünde sosyal sorumluluk, normal sorumluluktan farklı tabi ki... Toplumsal bir bilinç gerektirir bu sosyal sorumluluk projeleri... Eğer ki toplumsal bilinciniz yoksa zor başarırsınız bu projelerde çalışmayı ve başarılar kazanmayı...

Su Samurlarının daha iyi şartlarda beslenmesi ve diyet yapmalarına yardımcı olunması adlı projeye katılmadıysanız siz de ki sosyal sorumluluğu ve bilinci sorgulamak lazım en ince ayrıntısına kadar... Su Samuru deyip geçmeyin doğaya büyük faydaları vardır...

Karıncalar ile Ağustos Böcekleri arasında ki sorunların ta Lafonten'den beri çözülememiş olmasının toplum üzerinde ki sosyolojik, organik ve sosyoekonomik etkilerinin irdelenmesi ve incelenmesine katkılarınız ne olabilirdi, bunu bir test etmemiz lazım...

Yengeçlerin yan yan yürümesinin önüne geçilmesi konusunda yengeç bilimciler ile işbirliği nasıl olmalıdır, bunun sorgulanması ve yengeçlerin kendi toplumlarına kazandırılması için neler yapılabilir dünya üzerinde, büyük katılımlı bir panel ile tartışma ortamı yaratmak da çok önemli bir sosyal sorumluluk projesi olacaktır haliyle...

Carettacaretta kaplumbağalarının yumurtlama zamanlarında yumurtalarını çift olarak mı yoksa tek rakam olarak mı bırakmalarının daha iyi olacağı konusunda derin araştırmalar yapılması ve kaplumbağa yumurtalarından omlet olup olmayacağının incelenmesi önemli bir sosyal sorumluluk projesi olup geniş katılımlı bir toplantı ile çareler aranması elzemdir...

Okula yeni başlayan çocukların tuvalete gitmek için çekinmeden öğretmenlerinden izin istemesinin özendirilmesi için neler yapılabilir... Çok önemli bir sosyal sorumluluk projesi olup... Okullarda bu konuda sempozyumlar düzenlenip, çocukların daha sosyal olması sağlanabilir...

Ha bu arada önemsiz konularda sosyal sorumluluk projeleri de var tabi ki... Onları kısaca anlatalım es geçmeyelim. Dünyada ki savaşları nasıl durdurur, açlığı nasıl yok ederiz? Bunun için de ufak da olsa bir şeyler yapmak lazım... Kara Kıta Afrika'da fakirliği nasıl ortadan kaldırırız... Nükleer Silahlanmayı minimuma nasıl indirir, sonrada tamamen ortadan nasıl kaldırırız? Denizlerin ve nehirlerin kirlenmesini nasıl önleriz? Kanser ve AİDS gibi hastalıkların çaresini, bulabilir miyiz? Bu konularda her ne kadar yukarıdakiler kadar önemli olmasa da, arada bunları da düşünmek lazım sosyal sorumluluk projelerinin içinde ... 

( Sosyal Sorumluluk Projelerinde Var Mısınız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.