** Ölmek için yaşadığını bilen insan, daima hazırlıklı olmalıdır.

** Çoğu hikayeler yarım kalır nedense.

** Bir gün sevdiklerini bırakıp gider her insan .

** İnsan kırılıp dökülmedikçe , kaybetmeyi bilmedikçe asla hayatı öğrenemez.

** Bir sahilde hayat. Nice gelgitler de.

** Kısmet neyse amenna düşer bize.

** Özgür olmak her insanın fıtratında vardır. O itibarla ; baskı uygulamak asla olumlu çözüm getirmez.

** Şumülü  genele şamil olan görevleri yerine getirmek kolaylaşır.

** Yaşlandıkça gün ve gün döner çocukluğuna insan.

** Karşınızdakinin düşünmesini sağlamak en faydalı öğretim ve eğitim metodudur.

** Bir hamle yapmadan karşınızdakinin sahibini bilmek gerekir.

** Bir çift söz , öldürür insanı bazen.

**Bırakın hanı hamamı , apartmanları !.. Önemli olan gönül evleri.

 

*** Húzünlerimi , dert ve sikayetlerimi bulutlara yükledim ben. Bir gün sağanak sağanak yağmur olup dökülürse üzerinize şaşırmayın.

*** Ne harika, hazır  şarkılar ve şiirler var denizin oynaşan dalgalarında .

*** Ölmek kaçınılmaz da; elveda diyemeden gitmeler yok mu

 

**** Her vesile ile Allah ismi zikredilirken; yöneltilen algılarla yerine absürt kelimeler kullanılır oldu. Bizler karsimizdakinden ayrılırken Allah'a ısmarlar veya emanet ederdik önceden. Şimdi ise " babay, hadi kaçtım , naş " kelimeleri aldı yerini. Geceleri " Allah rahatlık versin " temennisi unutuldu, tahrik edercesine bizi ne ilgilendiriyorsa hayasızca " iyi geceler " aldı.
( Yaşam Heybemden - 109 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.06.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.