Kediler sorunlarını tartışmak için bir araya toplanmışlardı... Ortalık miyav miyavvv ve de miyavvv seslerinden geçilmiyordu... Sokak kedileri bir tarafta, ev kedileri bir tarafta, hem ev de hem de sokakta gününü geçiren kediler ise başka bir tarafta toplantının başlamasını bekliyorlardı...

Siyam Kedileri, Van Kedileri, Tekir Kediler, başka cinsten başka başka kediler hepsi bir araya gelmişlerdi...

Nihayet Miyav Başı Tırmık kürsüye çıkar... Üç beş kere miyav miyav miyav çektikten sonra konuşmaya başlar...

- Kediler, dostlarım, ev kedileri, sokak kedileri önce hepinizi saygıyla miyavlarım (miyavlarım kedice selamlarım anlamına gelmektedir.)

Bütün kediler de miyavlayarak selamını alırlar Miyavbaşının... Devam eder Miyavbaşı...

- Burada bir konuya acilen açıklık getirmemiz lazım, kedi bacılarım, kedi biraderlerim, bilumum kedi kardeşlerim...

Topluluktan bir kedi lafa dalar...

- Evet evet bizi de çok rahatsız ediyor bu konu senelerdir...
- Biz de onu diyoruz zaten. Bu insanoğlu, kendi nankörlüğünü unutup biz kedilere nankör etiketi yapıştırmıştır yıllardır...

Topluluktan homur homur homurdanmalar ve miyavlamalar artar... Miyavbaşı devam eder...

- Arkadaşlar biz asla nankör değiliz. Zamanında kim bu iftirayı attı ise bizim üstümüze, onu şiddetle esefle kınıyoruz...

Hep bir ağızdan... Sesler gür çıkar...

- Eveeeet kınıyoruuuuz...

Miyavbaşı tekrar sazı ve sözü alır...

- Dostlar, kedi dostları, sadece kınamakla olmaz, bunu tamamen ortadan kaldırmamız lazım. İnsan denen nankör varlık varken ondan bize hiç bir zaman nankörlük kalmaaaaz...

Yine hep bir ağızdan...

- Kalmaaaaaz!

Miyavbaşı konuşacaktır yine. Kediciklerin kulağı ve göz pür dikkat ondadır...

- Kedi kardeşlerim, bize yemek vereni biz hiç bir zaman tırmalamadık. Bizi seveni ısırmadık, bize sıcacık yuva vereni biz de çok sevdik. Ancaaaaak gelip de bizi hırpalayan, horlayan, bize tekme vuranlar da oldu, biz de buna karşı kendimizi savunmak için yeri geldi onları ısırdık yeri geldi tırmaladık. Sorarım şimdi size bu nankörlük mü?

Miyaaaavvvvv miyavvvvlar mırrrrrrrr mırrrr lar havada uçuşur...

Tekrar laf Miyavbaşında dır...

- Pisi Pisiler, gelelim insan denen varlığın nankörlüklerine... İnsan denen bu varlık çoğu zaman kendine yapılan iyiliği de yapanı da unutur. Kendine ekmek verip işinde çalıştıran adamın dükkanını soymaya kalkar. Zamanında borç verdiği adamdan, sıkışıp da borç isteyince, alamaz. Bu insanoğlu dostlarından çoğu zaman kazık yer. Kimi insan da vatanına nankörlük eder, askerine polisine kurşun sıkar, anarşi terör yaratır. Oysa biz kediler hiç teröre, anarşiye bulaşmayız. Nankör insan, ekmek yediği vatanda binaları yakmaya yıkmaya kalkar... Kaçakçılık yapar... Şimdiiiiiii soruyorum size ey kedi kardeşlerimmmmmm, biz mi nankörüz yoksa bu insanoğlu mu?

Kediler hep bir ağızdan miyavvvvv miyavvvvvv diyerek başkanlarının konuşmalarını onayladıklarını belli ederler...

Gruptan bir kedi söz alarak son noktayı koyar...

- Sayın başkan sevgili kedi kardeşlerim. Bunların çoook ünlü milli bir şairleri var hem de Milli Marşlarını yazmış, adı Mehmet Akif Ersoy. O bile tespit etmiş de insanoğlunun nankörlüğünü şöyle demiş. ''Nankördür insanoğlu kimse bilmez fendini kime iyilik yaptıysan ondan koru kendini.'' Zamanında iyilik yaptıklarım aman uzak durun benden, uzak durun... 

( Kim Nankör başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.