DOKUZ OLSUN
Bir gün Nasreddin Hoca rüyasında bir adamla konuşuyormuş, adam 
-9 akçe diyormuş. 
Nasreddin Hoca da 
-10 akçe diyormuş.
Nasreddin hoca rüyadan uyanmış ellerinde hiç akçe yok.
Geri uykuya dalmış ve adama demiş ki:
-Tamam 9 akçe olsun.

**
PATATESLERİ EKEBİLİRSİN
Nebraska’da yaşlı bir adam yaşantısını sürdürdüğü evinin bahçesine, Patates ekmek için bahçe toprağını bellemesi yani aktarması gerekiyormuş...Ama haylice yaşlı ve kuvveti azalmış olduğundan bu zor işi yapamıyormuş..Şöyle bir içini çekip gençliğini aramış.. Aklına tek ve genç oğlu gelmiş!..
“Ah yaramaz çocuk, ne ettin de suç işledin hapislere girdin” diye hayıflanmış...Ve bu derdini hapisteki oğluna yazmayı düşünüp mektup göndermiş oğluna...
“Sevgili David, Bahçeye patates ekme zamanı geldi ama bende güç kalmadı toprağı bellemek için. Kendimi çok kötü hissediyorum. Halbuki evimizde olsa idin ne iyi olacak sen yapabilecektin bu işi. Benim için hallederdin... Eh ne yapalım kader böyle imiş...Sevgiler... Baban.
Birkaç gün sonra oğlundan bir mektup alır ihtiyar baba!..
“Babacığım, Aman Allah aşkına patates için falan sakın bahçeyi kazma. Ben cesetleri oraya gömmüştüm!.. Deliller ortaya çıkar sonra...Sevgiler... Oğlun David. 
Ertesi gün sabaha karşı saat 4’de FBI ve yerel polis çıkagelir!.. İhtiyarın heyecan ve şaşkın bakışları arasında, tüm bahçeyi kazıp altını üstüne getirirler... Hiçbir cesede rastlamazlar!.. Adamın bahçesini kazıp tarumar ettikleri için biraz da kendilerini suçlu sayıp ihtiyardan özür dileyerek giderler... Aynı gün yaşlı adama bir mektup daha gelir oğlundan!..
“Babacığım,Şimdi patatesleri ekebilirsin!..  Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.  David.

**
 DÜNYANIN DENGESİ
Hoca'nın, her sorunun altından kalktığını duyan bir adam:
- Benim soruma bir cevap bulamaz diye öğünür.
Günlerden bir gün yolda karşılaşırlar. Adam sorar :
- Hocam der, söyler misin, sabah olup da insanlar evlerinden çıkınca ne diye hep aynı yöne gitmezler de kimi o yana, kimi bu yana gider?
Hoca hemen cevabını verir sorunun:
- Yahu efendi der, herkes aynı yöne gidecek olursa dünyanın dengesi bozulurdu!.
( Bu Fıkralara Bayıldım başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 25.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.