Bu devletler ve başındakiler de amma sert açıklamalar yapıyorlar, şaşar kalırsınız billahi... Aman ha aman ne bu sertlik, biraz yumuşayın canım, hem birbirinize hem de insanlığa karşı... Siz yumuşamaz iseniz biz de sizi yumuşatmasını biliriz...


Bakalım bu gün bu sert devletler nasıl sert açıklamalar yapmış. Siz de önlemlerinizi alın da bu sertlikten fazla zarar görmeyin... Devletlerin ismini vermeyelim de birine A Devleti diyelim birine de B Devleti, siz nasıl olsa anlarsanız...


- Bana bak A Devleti size bir füze göndeririz yerle bir olursunuz, tamam mı kafamızı bozmayın, sonra pişman olursunuz...
- Yok ya, yok ya anan güzel mi senin B Devleti? Ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın. Sen bana bir füze gönderirsen ben sana üç tane gönderirim bilmiş ol...


Karşılıklı füze restleşmesi...


- Bak A Devleti senin ülkeni bir karıştırırım mikser gibi sonra bir daha toparlayamazsın billahi... Kurufasulye yemiş yüz bin tane adam gönderirim gaz zehirlenmesinden insanların telef olur...
- Hadi ya aman da aman tuzlayım da kokma B Devleti gaz maskesi diye bir şey var herhalde değil mi? Bizim önlemlerimiz çok o gaz saldırılarına karşı... Caaart kaba kağıt...
- O zaman ben de sokaklara dökerim milleti, hükumete karşı mitingler yürüyüşler yaptırırım da görürsün Hanyayı Konyayı...
- Ufak at da civcivler yesin B Devleti... Hem sen bir kere Konyayı biliyorsundur da Hanya neresi onu biliyor musun?
- Neresiydi yahu! Hanya Konya cümle içinde yan yana kullanıldığına göre Konya'ının yakınlarında bir yerdedir galiba... Sen biliyor musun?
- Yok ben de bilmiyorum.
- O zaman daha ne ötüyorsun kesilmeye götürülen Denizli Horozu gibi...


Çok serttir açıklamalar devam eder aynı sertlikte...


- Bak A Devleti sana şimdi Deniz Piyadeleri mi gönderirsem ağzın bir karış açık kalır. Ülkenin başından girer, on saatte öbür tarafından çıkarlar...
- Oğlum sen de Deniz Piyadesi varsa bizde de piyade istemediğin kadar... Deniz Piyadesi olmasalar da hepsi yüzme bilir...
- Bak kafamı kızdırma uçaklardan senin adamlarının kafasına demir çelik, sert başka başaka hangi cisim varsa atarım...
- Acımaz ki acımaz ki! Bizim elimiz de armut toplamıyor bikerem, benim adamlarım da çelik başlık vaaar, nasılmış?
- Çelik delici bomba gönderirim, o zaman ne yapacaksın bakalım? Buna ne diyeceksin?
- Ne diyeyim sadece çüş derim... Git akranına çat oğlum...


Sertlik yerini yumuşamaya bırakacak gibi gözükmüyor...


- Sen daha sertlik görmemişsin daha sertliklerimin yüzde birini bile görmedin...
- Ne yaparsın ne yaparsın yani?
- Karatecilerimi, tekvandocuları mı, kikbokscuları mı, normal boksçuları mı sokarım senin ülkene bir şekilde, vurup kırıp dağıtırlar orayı, on sene geçse toplayamazsın billahi...
- Haaaa kaba kuvvet diyorsun yaaaani...
- Kaba maba bir kuvvet ya sen ona bak...


Bu arada C ve D Devletleri de ortama dahil olurlar... C Devleti A Devletinin yanında D Devleti de B Devletinin yanında yer alır... Ortam daha da kızışacaktır...


- Aslan C Devleti beni desteklediğin için sana ne kadar minnettar olsam azdır. Şunlara karşı biraz daha sertleşelim mi, ha ne dersin?
- Bilmem ki barış da yapsak fena olmaz aslında. En kötü barış bile savaşın her türlüsünden iyidir...
- Öyle de savaş da çıkamazsa silah şirketleri batar, millet işsiz kalır, ne yaparız?
- Ama barışta da hayat var...
- Savaşta da cukkalar cebe ama naber...
- Cukkalar cebe de bebeler de mezara, kan göz yaşı...
- Canım o kadar olur soğan soyarken de ağlıyor insan.
- Pes yani aynı şey mi?


Bakalım B Devleti ile D Devleti neler yumurtlamış...


- Bıktık, bıktık arkadaş sokakta ev de savaştan başka bir şey konuşulmuyor
- Olsun ne çıkar?
- Ne çıkar var mı hır gür çıkar daha ne olsun?
- Azıcık da ölsün canım insanlar, çok arttı dünyanın nüfusu...
- Canım onun kolayı var az çocuk yapar ülkeler fazla artmaz...
- Bak şimdi biz bunlara bir sert açıklama yapalım nasıl tırsacaklar...
- Geçen de öyle demiştin ama tırsmadılar, üç tane füze gönderdiler de yerle bir oldu her taraf...
- Canım onun kolayı var gelir bizim inşaat şirketleri yapar. Pamuk eller cebe...
- Yazı da da turada da hep biz kaybediyoruz yahu bu sertlikten... 

( Çok Sert Açıklamalar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.