Ah Riyakar İnsanlar Ah..

Düşüncelerini dile getirirken, duşüncelerini  menfaat ve çıkara dayanan tabiri caiz ise kirli insanlar ayrıldıkları, gittikleri ve bulundukları yeri her zaman kirletirler.

Bu tür insanların olmasından da olmamasından hayırlıdır. İşleri güçleri  oyundur. Oyunları bozulup gerçek yüzleri ortaya çıkınca, daha önce savundukları tezleri yok saymakta, unutmakta hatta hatta, beraber yürüdükleri  insanlara çamur atmakta üstlerine yoktur.. Bunu yapan bir kadınsa etrafında ki dalkavuk erkekler alkış tutar erkeklik, delikanlılık sıfatını ayaklar altına alarak. Şayet bir erkekse etrafında bulunan para sevici ve mevki , makam hırsı sarmış  kadınlar yukarıda belirttiğim görevi üstlerine alır...

Tabii burda alan memnun, satan memnun gibi gözükse de toplumun en içler acısı yaralarından biridir. Kişilikten, karakterden yoksun insanlar toplum için her zaman tehdit unsurudur.  Hak, hukuk, adalet kavramaları yerle bir olur. Dürüst, temiz toplum değerleri aşağılara çekilir. En önemlisi güven ve inanç duyguları zedelenir. Güvenin ve inancın olmadığı yerde ne huzur, ne mutluluk olur..

Nerde kaldı senin davan? Gönül verdiğin dava menfaat ve çıkarlarına ters düşünce elinin tersiyle iteceğim, lekeleyeceğen  bir dava ise davan dava olmaktan çıkar ey benim güzel kardeşim. Hiç düşündün mü bunları? Yoksa düşündün de yüzünün  astarı mı delik? Hangi menfaat ve çıkar  seni bu kadar basit, aşağılık  sıfatı alman için değer? Şapkanı eline al bir düşün olmaz mı benim bilgiçlik taslayan, mesele kendin olunca yere göğe sıdıra madığın dürüstlük, hak hukuk, özgürlük, milliyetçilik, halkçılık, din iman anlayışın nerde kaldı? Şuurunu kaybetsen de onurunu, şerefini, namusunu iki paralık etme ey benim muhterem zatım...

Rabbim Milli Şuuru ayaklar altına almayan, insan olmanın yüce erdemini yüreğinde ve gönlünde taşıyan insanların sayısını artır ki zulümler dursun, zalimler hak ettikleri yerlerde laiyle yaşasın..

Birlik ve beraberliğin çözüldüğü hayatlar da değil birlik ve beraberliğin kenetlendiği  hayatlarda buluşmak üzere.
Sevgilerimle

22.05.2018 Ankara P.ÇETİN
( Ah Riyakar İnsanlar Ah başlıklı yazı Kara kız tarafından 22.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.