EŞEKLİĞİNDEN
Bir gün bizim Bektaşi'yi zorla camiye götürmüşler. İmam o günkü vaazında alkolün kötülüklerinden bahsediyormuş. Bir ara cemaate dönüp şöyle buyurmuş:
-Efendiler, eşeğin önüne bir kova su koyun, bir kova da rakı hangisini içer?
Cemaat hep bir ağızdan:
- Suyu hoca efendi, suyu... demişler.
İmam efendi kendini tutamayıp daha da ileri gitmiş:
-Neden peki efendiler? Neden rakıyı değil de suyu içer? diye sormuş.
Cemaatten hiç ses çıkmaz olmuş, imam da sinirlenmeye başlamış.
Bu arada bizim Bektaşi'nin de dayanacak gücü kalmamış ve imamın sorusuna şöyle yanıt vermiş:
- Eşekliğinden imam efendi, eşekliğinden...

**
İŞE YARAR ŞEY
Bir gece yarısı derin bir uykuya dalan Hoca'yı, hanımı telaşla uyandırır. Hoca uykulu uykulu sorar:
- Ne var hanım? Ne diye uyandırıyorsun beni?
Hanımı:
- Kalksana efendi, der korkulu bir sesle. Aşağı katta tıkırtılar duyuyorum. Eve hırsız girdi galiba.
Hoca hiç aldırış etmez;
- Merak etme hanım der, eğer işe yarar bir şey bulursa gidip alırız elinden!.

**
BABAM
Telefon çaldı.
Okul müdürü açtı.
İncecik bir çocuk sesi:
-Müdür bey, bizim oğlan bugün okula gelemeyecek. Biraz hastalandı da...
-Peki, siz kimsiniz?
-Ben mi...Babam...

( Bu Fıkralara Gülerken Bayılanlar Oldu başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 21.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.