Öz’ünde saklı ne ise… sevginin doğası ve uzantısı bir o kadar; düşle gerçeğin karması.

Hayat özenli bir sofra adında muhteva ettiği ile doğru orantılı.

Bazen geri durmak çok olası hele ki hayat ve dost bildiklerimiz hırpalamışken gelin görün ki; sevgiye ve dostluğa duyduğumuz inanç bizi hayat yolunda payidar kılıyor.

Dostluğunuz ve varlıklarınız olmasaydı an itibariyle aranızda olmazdım ki temenni ettiklerime kavuştum bir ömür akabinde gerisin geri kaçtım.

İnanç.

Kırmadan yaşamak kırgınlığımızı yok sayıp insanlarla olan diyalogumuzda özveri yüklenip, sevgiyi de kutsarken inanç dene mefhum Allah’a daha da yaklaşmak işte yazmanın şifresini çözdüğüm bu ilginç denklem.

Yazarak daha da bağlandığım dostlarım.

Dostlarımın sunumundaki güzellikler ile kendimi derinlemesine sorgulayıp onlara layık bir dost olmayı içselleştirdiğim.

 

Tüm sevgimle.


( Sevgiden Mütevellit... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 21.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.