PAYLAŞALIM
Minik kız elinde karnesiyle evden içeri girmiş. Karnesini babasına göstermiş. Babası bir bakmış baştan aşağı pekiyi, bir iki tane de iyi var, ama öğretmen karnenin altına şöyle bi not düşmüş:
- "Çok akıllı ve yetenekli bir çocuk fakat bir kusuru var, derste çok konuşuyor. Buna nasıl son verebileceğimiz hakkında fikirlerim var, en kısa zamanda siz velisiyle de paylaşmak istiyorum"
Baba bunun uzerine karneyi imzalamış ve öğretmenin görüşlerinin altına kendi de bir not düşmüş:
 - "Lütfen paylaşalım, çünkü işe yararsa ben de annesinde uygulayacağım.."

**

İÇİN YANAR
Nasreddin Hoca’yı çok cimri komşularından birisi yemeğe çağırmış. Sofraya oturmuşlar. İki kişilik servis için ortaya dört adet zeytin, iki haşlanmış yumurta, bir tutam tuz, iki dilim ekmekle su getirmişler. Yemeğin üstüne bir kaşık bal ikram etmeyi düşünen ev sahibi her nasılsa bal çanağını sofranın altına koymuş.
Bunu gören Hoca, çanağı sofraya koyduğu gibi başlamış ekmeksiz atıştırmaya.
Ev sahibi bakmış ki balı tükeniyor:
– Aman Hocam ekmeksiz yersen için yanar.
Hoca aldırış etmeyip balı yemeye devam ederken seslenmiş:
– Kimin içinin yandığı belli.

**

YANLIŞ KARARLAR
İşinde başarılar sağlayan bir Ustaya...Başarısının sırrını sormuşlar. 
-“İki kelime” demiş..“Doğru Kararlar!..
Herkesten farklı olarak, sürekli doğru kararları nasıl alabildiğini sormuşlar!..
-“Tek kelime” demiş!..“Tecrübe!..
Merakla, soru yinelemişler...
-“İyi de, bu tecrübe denen şeyin sırrı nedir ki?..
Usta, deriiin bir iç geçirmiş ve şöyle demiş:
“Yanlış kararlar!..
( Çok Komik Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 20.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.