-Sayın Gülveren Filistin Mescidi Aksa ve kardeşlerimizle ilgili röportaj’ımıza isterseniz devam edelim.


-Devam edelim çünkü söylenecek çok sözümüz ve varacak yolumuz var. Paranın silahın gücüyle güç kazandığını sanan zavallı zalim Amerika’nın desteklediği herkesin bildiği katil İsrail, Filistin’de kan dökmeye hala devam ediyor. Türkiye’miz dışında, neredeyse hiçbir İslam ülkesi, Müslüman’ıyla olsun kan döken kâfiriyle aynı safta oturarak, hala seyir etmeye devam ediyor. Ecdat ve ecdat torunları olarak çok şükür Müslüman ülke olarak hala insanı hayatını huzurunu düşünen bir Türkiye’miz var başımızda hamd olsun, bütün iç ve dışta akın eden zavallı olan düşmanlara karşı, göğüs geren bir liderimiz Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve bakan ve Milletvekillerimiz var. Müslüman olarak sosyal hayatın zulümle devam ettiğini gören ve bunun yansıması olan acıları zulmü sancıları gören algılayan, ses olan bir ülkemiz milletimiz var çok şükür. İmanla insan olma şahsiyetini kaybetmeyen, şahsiyet esasını onurunu bilen, oynanan oyunlarla toplumsal ve kültürel yapısını bozarak, kendi çıkarı için belirlemeye çalışarak zulümle yol alanları gören ülkemiz milletimiz var.

 

Ecdattan bize emanet kalan imanımızın gereği olarak İnsan, her şeyden önce toplumun üst yapısının değişmez vazgeçilmez bir parçasıdır. Dolayısıyla her dönemde kendi çıkarı için, ideolojisini insana zorbalıkla yansıtacak ve egemen olmak için kan dökerek kendi sınıfın çıkarlarına hizmet etmesi için yol alanların, dersini dün olduğu gibi ecdat verirken, bugünde biz ecdat torunları veriyor ve vermeye de devam edecektir. Gerçi diyeceksiniz ki, şimdi bana haklı olarak görünen bakarak görünmeyen yüzün şimdi görmezken Amerika ve İsrail’e elini kolunu hayatını yönünü boynunu kaptırmamış kaç Müslüman ülke var etrafına bir bakar mısın diyerekten? Haklısınız! Çok haklısınız bugün bu böyle iken yarında aynı olacak değildir ki. Türkiye’miz dışımızda var olan İslam ülkelerinin dolaylı veya dolaysız bir şekilde, zalim Amerika ve Siyonist katil İsrail’e karşı paranın esaretine kanarak boynu bükük ve eğri durmaları ve sesini çıkarmamaları, yarın ses çıkarmayacaklar anlamını taşımıyor. Bugün basireti kapananların yarın açılmayacağını kim söyleyebilir? Dün zulme tek başına çıkarak yol alanların kitleler haline dönüşerek yıkan Âlemlere Rahmet Peygamberimiz bir Asr-ı saadet devrimiz, Osmanlımız var iken, kim bir kişi ile zalimler kendini güçlü sanan zavallılar yıkılmaz diyebilir ki?


Siyonist katil İsrail, Amerika’nın desteği ile Filistin’de Mescidi Aksa’da vahşi bir suç işledi. Görünen ve bilinen bu suça destek veren herkes de bu suça ortak olarak sesini çıkarmadığı için, bu zilleti görmemezlikten gelerek, vebaline ortak olmuştur Türkiye’miz hariç. Bildiğimiz gibi haksızlık ve zulüm karşısında sessiz kalan herkesinde “dilsiz şeytan” olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Her ne kadar para ile güçlüyüm diyen zalimler sonuçta Kudüs’te İsrail ve Amerika’nın konsolosluğu taşıyarak kendince Kudüs’ü başkent ilan etmesi, insanlık vicdanında katil olarak kendini mahkûm etmiştir. Bu dayatma dün olduğu gibi bugünde BM Güvenlik Konseyinde bile destek bulmamıştır ve bulmayacaktır, bizler kardeşlerimizin sesine ses dertlerini dert olarak bildiğimiz her an her zaman, hiçbir yerde kalıcı destek bulamayacaklar ve yıkılmaya mahkûm kalacaklardır.


Ey! Semavi dinlerin, dünyadaki beşiği; 
Ey! Mîrâc’a açılan, kapıların eşiği… 
Sen ki; Mescid-i Aksa, sen ki; tevhit simgesi, 
Sahabe-i Kirâm’ın, namazda ilk kıblesi..


Ey! Çevresi mübarek, yüce Mescid-i Aksa, 
Utanırdı insanlık… Sana ibretle baksa. 
Sen ki; şahidi oldun, nice kanlı savaşın; 
Dile gelse… Vahşeti, haykırırdı her taşın…


Ne yazık ki; bugün de, aynı vahşet sürüyor; 
Cinayetle beslenen, gözleri kan bürüyor… 
İşte. Yine sahnede, peygamber katilleri,
İnsanlığa kast eden, cinnetin failleri.


İşte..Yine çocuklar, Gazze’de kan kusmada, 
Bu serî katliâma, bütün dünya susmada. 
Yine rekor peşinde, zulüm şampiyonları; 
Siyonist eşkiyânın, küresel piyonları..


İşte..Yine sahnede, haçlının fosilleri,
Medeniyet maskeli, kudurmuş nesilleri.
Yine tarih tekerrür, yine küfür tek millet, 
Hepsinin genlerine, kazınmıştır bu zillet.


Ey! Birbuçuk milyarlık, dünya müslümanları! 
Hiç mi utandırmıyor, bunca mazlum kanları? 
Bu zülmü boğmak için, tükürmeniz yeterdi,
Selâhattin Eyyûbî, çıkıp gelse ne derdi?


Ey! Petrol kralları, saray hânedanları, 
Bir düşünün Kudüs’te, cihâd eden canları. 
Kim saçtı üstünüze, bu ölü toprağını? 
Yoksa.. Kopardınız mı, Kudüs’le din bağını?


Halîfe Ömer gibi, bir örnek olmasaydı, 
Belki sizi affetmek, biraz daha kolaydı, 
O, adâlet severdi, o Hazreti Ömer’di, 
Sizi, bu halde görse, saraylara gömerdi..


Ey! Mahşere inanan, dünya müslümanları, 
Bırakın.. O münâfık, tahtına tapanları. 
Allah’ın kelâmını, kaç bin kere duydunuz, 
Kıyâmet’e kadar mı, sürecek bu uykunuz?


Filistin’de taş atan, çocukların aşkına, 
Bu apaçık gafleti, görün Allah aşkına! 
Bir buçuk milyar insan, bir kez ayağa kalksa; 
Hiç garip kalır mıydı, böyle Mescid-i Aksa? 
Hiç garip kalır mıydı, böyle Mescid-i Aksa?


                                    Cengiz Numanoğlu

-Kardeşimiz Cengiz’den Allah razı olsun, bu millet var oldukça Allah C.C. izni ve yardımıyla hep kardeşlerimizin mazlumların yanlarında olacağız, onlarla beraber yol alacağız, zalimleri yıkacağız inşallah, vesselam.

Mehmet Aluç / Âşık Gülveren

 


( Monolog Röportaj- Filistin Mescidi Aksa Ve Kardeşlerimiz-2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.