''Tüm dünyada milyonlarca göz bu düğüne kilitlendi. İngiliz kraliyet ailesinin gözde bekarlarından Prens Harry ile eski oyuncu Meghan Markle'ın düğününe bir saatten az zaman kaldı.'' DÜN Kİ BASINDAN

Tüm dünyanın gözü kulağı bu düğünde imiş. Böyle bir genelleme yapmak ne kadar doğru bilemiyorum... Benim gözüm orada değil mesela... Kapıcı Remzi'nin de gözü orada değil. Çöplerden kağıt toplayan Himmet'in de gözü hiç orada değil, o da ekmek derdinde... Üniversiteye hazırlanan binlerce öğrencinin de hiç umurunda değil yılın düğünü...

Beni ne alakadar eder İngiliz Kraliyet Ailesinden Prens Harry ile Meghan Markle'nin düğünü? Kendi düğünümde kurtlarımı döküp eşim ile dünya evine girdik zaten... Çaldık oynadık kendi yarı çapımızda akrabalarımıza ile, eşimiz dostumuz, arkadaşlarımız ile...

Bu kadar bu olayı dünya meselesi yapmanın alemi nedir? Afrika'da açlıktan çocukların gözüne sinek konarken çok da umurumdaydı İngiliz Kraliyet Ailesinin düğünü... Bütün İslam Coğrafyalarında savaşlar devam ederken, üç gün önce yüzlerce Filistinli Kardeşlerimiz katliama uğrarken çok umurumdaydı onların dünya evine girmesi... Ülkemiz bir sürü sosyal ve ekonomik problemler ile boğuşurken çok da şeyimdeydi, şeyimdeydi derken yanlış anlaşılmasın, yine umurumdaydı demek istedim, Prens Harry'nin düğünü...

Küsmekte haklı değil miyim? Onlar benim düğünüme geldi mi? Ya da eski Başbakanlarımızın, Cumhur başkanlarımızın düğününe geldiler mi? O zaman ben de onların düğününe gitmedim, gitmiyorum işte... Televizyondan da izlemiyorum kardeşim. Allah'ın en uyanığı bu İngilizler mi? Bütün dünyaya servis edip sonra da parayla satacaklar düğün görüntülerini, hop ondan sonra masraflarda çıktı... Sen ben, fakir, gariban ülkeler ödeyecek düğünün parasını... Yok öğle yağma...

''Prens Harry ile Meghan Markle'ın evleneceği St George Şapeli, beyaz şakayıklar ve güllerle süslendi. Bunun özellikle de Prens Harry için ayrı bir anlamı var. Hayatının en mutlu gününü yaşayan Prens Harry, süsleme için annesi Prenses Diana'nın en sevdiği çiçekleri kullanarak onun anısına da saygı duruşunda bulunmuş oldu.'' Sanki Süper Lig den maç naklediyor arkadaşlar... Ne olur biz naklen yayınlamasak sanki? İngiltere bizim ile ilişkilerini mi keser? Ya da bizden yaptığı ihracatı yarı ya mı indirir? Olmadı elçilerinizi ger çekin mi der? Bizi hiç ilgilendirmeyen iki tane İngiliz ki burada çok meşhur olduklarının bence hiç bir önemi yok, Papazın karşısında Yes diyecekler diye ben neden televizyon başında saatler geçireyim? Beyazcam'ın başına geçip de saatlerce izleyeceklere de Allah akıl fikir versin, başka ne diyeyim... 

( Gözümüz Nerede Acaba başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.