İlgili resim


 

Her günün ameli mutlaka mühürlenir

Hadis-i Şerif

Bismillahirrahmanirrahim

Ukbe bin Âmir (r.a.) rivayet ediyor. Resulullah (sav) buyurdular ki: 

"Her günün ameli mutlaka mühürlenir. Mümin hastalandığı zaman melekler şöyle derler: "Ey Rabbimiz, falan kulunu Salih amelden Sen alıkoydun." Yüce Allah şöyle buyurur: "İyileşinceye veya ölünceye kadar daha önce yaptığı amelinin benzerini mühürleyin."

(Camiussağir - 7674)

 

Yüce Allah c.c.Lütfunu Keremini Rahmetini...Kulunu ne kadar çok sevdiğini bu hadisi şerifi okuduktan sonra az tefekküre dalarak anlamanızı istiyorum. Hayatına bir şeyler katmak veya katıldığını anlamanızı istiyorum...Rabbimizin bize sunduğu muhteşem güzellikler içinde az gezinmenizi acizane tavsiye ediyorum.

Mehmet Aluç


( Mübarek Ramazanda Gönlümüze Düşen Bir Hadis-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.