Çok mu zor bir soru sordum size acaba? Soru gayet basit, en son ne zaman bir yakınınıza ya da bir arkadaşınıza sarıldınız? Bunun bir diğer adı da tensel iletişim... Dokunmanın hazzına varmak ne kadar da güzelmiş...


Verin elektriğinizi sarıldığınız ya da sarılacağınız kişiye, alın ondan pozitif elektrik... Çocuklarınıza, eşinize her gün sarılın, her gün olmasa bile iki günde bir sarılın. Boş geçmeyin günleri... Ülkemizin etrafı hainler ile sarılmışken biz de birbirimize sarılacağız ki onları birlik ve beraberliğimiz ile alt edelim...


Sadece insanlara mı? Gördüğünüz evcil hayvanlara da sarılabilirsiniz... Hayvanlar insanlardan daha iyi anlarlar sevgiyi ve ilgiyi... Ağaçlara sarılın kimi zaman, çiçeklere sarılamasanız bile gidin koparmadan koklayın... Ciğerinize çekin o güzelim kokularını...


Sarılma hastası bir yazar Leo Buscaglia vardı... Hani şu ''Yaşamak Sevmek Öğrenmek'' adlı kitabın yazarı... Önüne gelen her adama sarılırdı... Tanısın, tanımasın... Hiç duydunuz mu ''Dünya Sarılma ve Kucaklaşma Günü'' diye bir günün varlığını... Her sene 21 Ocak tarihinde kutlanıyor ''Dünya Sarılma ve Kucaklaşma Günü.'' Ne güzel kim icat etti ise Allah ondan razı olsun... Bir tek sakıncası şu olabilir belki o günün, cepçiler, yani yan kesiciler cüzdanınızı araklamak maksadı ile de birilerine sarılabilirler, dikkatli olmak lazım o gün...


Sadece canlılara mı? Vatanınıza da sımsıkı sarılın, bayrağınıza da sarılın, Dinimiz İslam'a da sımsıkı sarılalım... Sarılalım ki düşmanlar ortadan çatım çatım çatlasın da hevesleri de kursaklarında kalsın... Önümüzde, ardımızda, iki yüz elli milyonluk bir Türk Dünyası var... Gelin Türkler, Müslümanlar sarılalım birbirimize... Birliğimizi bozmaya çalışanlara prim vermeyelim, kulak asmayalım... Ufak tefek şeylerden de birbirimizi kasmayalım... Son olarak da Ali İmran Suresi 103. Ayet de belirtildiği üzere ''ALLAH'IN ipine sımsıkı sarılın tefrikaya düşmeyin, ONUN sizin üzerinizdeki nimetini hatırlayın.'' Sarılmanın hazzı hiç bir şeye değişilmez... 

( Sarılmanın Hazzı Hiç Bir Şeye Değişilmez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.