Ben de adayım kardeşim Cumhurbaşkanlığına... Yüz bin ise yüz bin, yok olmadı iki yüz bine ya da beş yüz bine çıkardınız, ona da eyvallah hodri meydan... Yok mu beni Cumhurbaşkanı adayı yapmak için yüz bin adet imzacık atacak dobra adam ve kadın?

Alacağım elime kalem kağıt, kapı kapı dolaşacağım. Günde beş bin kişiye imza attırsam on günde elli bin, yirmi günde yüz bin imzayı toplarım billahi... Hayır bir de şu var, imzaları atacak adamları bulduk da illa tükenmez kalem ile mi atılacak imzalar, kurşun kalem ya da dolma kalem ile olmaz mı? Bunu da yetkililer bana iletirse, benim için imza toplayacak adamlarıma ben de ileteyim bu durumu da yanlış bir şey yapmasınlar...

Bir de şu var benim kendi imzam da sayılacak mı? Bunu da açıklarsa en etkili ve en yetkililer durum açıklığa daha net kavuşur... Bir an önce hallettik mi bu imza işini ondan sonrada dört beş koldan propaganda çalışmalarına başlarım zaten... Cumhurun Başı; kim o ben deniz... He he he he he he he! Hayali bile güzel be...

Kadınlar lütfen bana kızmasın ve darılmasın başlıkta yüz bin adam dediğim için, yani elli bini erkek elli bini kadın da olabilir tabi ki bence sakıncası yok... Hani banka reklamında ki gibi ''Bizim işimiz rakamlar ile değil insanlarla.'' İcraatlarımı da bir bir sıralarım da şaşar kalırsınız diyeyim size... Her gün televizyona ve radyoya çıkmam bir kere, benden sıkılıp da bunalmazsınız kesinlikle... Ayda, iki ay da bir kere yeter de artar bile... Para olayını ortadan kaldırırım, herkesleri kredi kartı ile alış verişe yönlendiririm... Kredi kartı ödemelerini de mal takası ile yaptırırım. Üzüm üreticisi üzüm ile öder kredi kartı borcunu, bakkal un ve ekmek, salça, sigara ile, pastahaneci çikolata ve şeker ile öder... Ortada para olmadı mı paranın da düşecek bir değeri kalmaz.... Bende ki de ne akıllar Zihni Sinir'in bile kemiklerini sızlatırım billahi...

Televizyonlara da ayda bir ya da iki ay da bir çıktığım zaman, size icraatlarımı şarkılı ve türkülü bir biçimde anlatırım... Öyle zamanında birilerinin yaptığı gibi elime kalemi alıp da gözünüze gözünüze sokmam merak etmeyin. Eskiden Sayısal Loto çekilişinde vardı eğlence programı yapar öyle çekerler idi sayıları... Ben de dansöz getiririm, olmadı kanun ile ya da klarnet ara taksimi yaptırırım veya Erzurum Ekibine Hançer Barı oynatırken anlatırım icraatlarımı... Adını da ''İcraatın başından, kıçından ortasından, kıyısından veya köşesinden.'' diye de koyabilirim... İlla ''İcraatın İçinden.'' olması gerekmez...

Vallahi benim halkım, benim vatandaşım, benim işçim, benim köylüm, benim tarafsız taraftarlarım, siz bilirsiniz... Bana oy verdiniz verdiniz, vermediniz, yandığınızın resmidir... Benim gibi adamı da zor bulursunuz. Dünyanın En Akıllı İnsanı benim. Yok ya, öyle biri vardı zaten, kitabı da var. En akıllı olmasam da, akıl sıralamasında ikinci üçüncüye gelebilirim... Gözümün üstünde kaşım var. İki ayak bir başım var. Mutfakta pişmekte olan taze aşım var, gelirseniz beraber yeriz... Uçururum uçururum ben bu memleketi, hem de kanatsız... Avrupa Birliğine hemen gireriz, ola ki giremedik Asya Birliğine baş vururuz ya da Afrika Birliğine yöneliriz... Duyamadım, orada topraklarımız yok mu? Olsun Amerika'nın da buralarda toprakları yok ama ta oralardan buralara kadar geliyor haspam... Neyse kafanızı fazla şişirmeyeyim canlarım benim. Aldım mı başkanlığı, söz hepinize gazoz ısmarlayacağım... Huniler bile hazır şimdiden, verdim bir huni fabrikasına yüklü siparişler... 

( Yüz Bin Adam Arıyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.