BABAMI HAZIRLA
Temel İstanbul'da okurken sınıfta kalmış. Rize'ye kardeşine bir telgraf çekmiş. 
-"Ben sınıfta kaldum, sen babami hazurla!"
Kardeşinden telgraf gelmiş:
-"Ben babamu hazirladum, sen kenduni hazirla!
**
TEK ATIŞTA VURURLARDI
Temel ile Dursun evlerinin bahçelerinde otururken bir tane, bir tane daha derken 21 tane top atılır.Temel dayanamaz, sinirlenir: 
-Bu top sesleri de neyin sesi böyle, der.
Dursun:
-Bugün komşu devlet başkanı geldi. Onun için top atılıyor, der 
Temel sinirli sinirli başını sallar:
-Şu işe bak! Bizim zamanımızda tek atışta vururlardı...
**
ÇOĞUNLUĞUN DEDİĞİ OLDU
Doktor, akıl hastanesindeki hastalarından birini sorguya çekiyordu. 
- Oldukça sakin de görünüyorsun, dostum. Seni ne sebepten buraya getirdiler?
- Çok basit. Ben herkesin deli olduğunu söylüyordum, herkes de bana deli diyordu.
- Sonra ne oldu?
- Ne olacak... Çoğunluğun söylediği kabul edildi.

( Gülmekten Göbek Çatlatan Ve Bayıltan Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 18.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.