Bu Dolares Yenge de çok olmaya başladı... Yahu Dolares Yenge, bak sana yenge diyorum, niye ortalığı birbirine katıyorsun sen bakayım? Anladık, anladık, çok zenginsin de garipler ile fakirler ile de bu kadar dalga geçme be yenge...

Bak yenge bu sana son ihtar bizim tarafımızdan. Bırak artık dünyanın her tarafında dolaşmayı. Girdiğin her ülke de pislik çıkartıyorsun. Bunları bilmiyoruz sanma sakın... Zaman zaman çamaşırcılık yapıyorsun. Esrar eroin paralarını, silah kaçakçılığından, sigara kaçakçılığından gelen paraları piri pak yaptığın kulağımıza geliyor...

Sam Amca ile muhabbetini teşriki mesaini de bilmiyoruz zannetme... Bak diyeyim sana bu Sam Amca ve yeğeni Danıld'dan sana hayır gelir mi bilmem de bize hiç hayır gelmiyor... Bizim millet seni iyi bozar, şaşırır kalırsın sonra... Hem bir bozar da aslan gibi liraya çevirir seni... O zaman ne yapacaksın? Aklın tavana vurur da geri bile gelemez... Ey Dolares Yenge, eski zamanlarda senin ile hiç işimiz olmazdı... Senin şu Marshall Biraderin yüzünden biz senin ile kanka olduk uzun yıllardır, kanka olduğumuza da bizi bin pişman ettin...

Dolares Yenge, bir kere şu ezelden beri yeşil olan rengini bir değiştir yahu, bıkmadın mı bu yeşil renkten... Ne bileyim kahverengi yap, sarı yap, kırmızı yap, yap bir şey işte... Hiç zannetmiyorum ya, belki biraz popülariten artar... Yok illa yeşil yeşil devam edeceğim diyorsan, kimse senin şarkıda ki gibi ''Yeşil gözlerinden muhabbet kapmaz.'' diyeyim sana...

Ne fettansın sen, arasını bozmadığın ülke kaldı mı? Bütün ülkelere seslendim, yine de sesleniyorum. Bu Dolares Yenge ile olmaaaaaaz, olamaz... Bunun ile hayatınız asla renklenmez. Ha belki renklenir o da gri ve siyah olur... Billahi dünyanız kararır da sonra aydınlatmak için çok çaba sarf edersiniz... Sen Sam Amca ile aşkına devam et, bizi çıkar aklından yahu!

Bir sürü iş yeri açmışsın her yerde... Adına döviz bürosu mu ne diyorlarmış... Amacın ne, ne yapmaya çalışıyorsun? Bizim bildiğimiz döviz gösterilerde, pankart olur, birilerini protesto etmek için taşınır. Sen de o bürolar da bizim ekonomimizi mi protesto ediyorsun yoksa? Hem cinslerin o kadar da çok ki be Dolares Yenge... Mitoz mu bölünüyorsun, mayoz mu mu bölünüyorsun, bir türlü anlamıyorum. Nasıl bölündüğünü bilmem de bölücülük yaptığını, ülkeleri paramparça ettiğini az çok biliyorum. Allah seni bildiği gibi yapsın da başımızdan tez zamanda def etsin... 

( Dolares Yengeye Son İhtarımızdır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.