1 Gülmek İster Misiniz?
BİLİYORUM
Yargıç davacıyı göstererek sordu: 
-Aptal dediğiniz bu zatı tanıyor musunuz?
Sanık: 
-Tanımasına tanımıyorum ama; aptal olduğunu biliyorum.
-Nereden biliyorsunuz?
-Bir sürü insanın ortasında, aptal diye bağırdım. “Bana mı söylüyorsun?” diyerek yanıma geldi.

**

BİR SEBZE GÖSTER
Bir dram artisti, ünlü bir komedi sanatçısıyla alay ediyordu: 
-"Milleti güldürmenin ne değeri var." dedi."Anlayamıyorum. Zor olan ağlatmaktır. Ben onu yapıyorum." 
Ötekinin yanıtı şöyle oldu: 
-"Senin yaptığını soğan da yapar. Bana milleti güldüren bir sebze gösterebilir misin?"

**

KAFAN BOŞ
Öğrenci Cemal profesör Temel'e sordu: 
-Kafa aşağı çekilince, kan beynimize hücum ediyor, değil mi? 
-Evet öyle oluyor! 
-Ama hocam bütün gün ayakta geziniyoruz. Kan niye ayaklarımıza hücum etmiyor? 
-Cemal... Ayakların da kafan gibi boş değil ki!..
( Gülmek İster Misiniz? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 12.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.