% 100 Düşünce Gücü Kitabından Alıntılar-5

%100 Düşünce Gücü

Yazarı:Jack Ensign Addington-Akaşa Yayınları

-Havuç tohumundan turp olmayacağı gibi,başarısızlık düşüncesinin ürünü de başarı olamaz.

-Korkunun kaynağı cehalettir ve cehalet ışığa teslim olur.Karanlık ışığa direnemez.Işık karanlıkla mücadele etmek zorunda değildir.

-Phineas Parkhurst Quimby diyor ki:”Düşünce çözülmüş madde,madde ise şekillenmiş düşüncedir.”

KENDİNİ YÖNETME

*-Hiçbir şey bana karşı değil.Tüm hayat hizmetimde.

-Her problemin bir çözümü var ve bu çözüm her zaman içimde yatmakta.

-Karşılaştığım güçlük ne olursa olsun,onun içindeki nimeti bulur,daha iyi,daha güçlü bir insan olurum.

-Hiçbir şey beni yenemez,çünkü biliyorum ki hiçbir şey içimdeki gücü yenemez.

-İçimdeki zekayı çağırarak daha üretken bir hayat hazırlıyorum.*

(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

-Abraham Cowley:”Geçmiş ve gelecek yoktur;yalnızca sonsuz bir şimdi vardır.” diyor.

-Zamanı uzay sayesinde ölçebiliyoruz;zaman bir nesnenin uzaydaki bir noktadan başka bir noktaya geçtiği aralıktır.

-Bilinçaltı geçmiş veya gelecek diye bir şey bilmez.Hep şimdiki zamanda çalışır.Sonsuz Şimdi’de çalışır.

KENDİNİ YÖNETME

*-Şimdi kendimi zamanın bağlarından kurtarıyorum.İlk önce yapılması gerekeni ilk önce yaparak zamana hakim oluyorum.Bilinçaltımı eldeki işi kolaylıkla ve kesinlikle yapacak şekilde yönetiyorum.Sonsuzluğun düzenli olarak benimle yaşamasına izin vererek hayatın tüm çılgınlıklarından kurtuluyorum.Ne geçmişe bağlıyım ne de gelecekle sınırlıyım.Şimdi şu anda yaşıyorum.*(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

İyi Bir Bellek İçin Dört İlke:

1-Dur-Bak-Dinle

2-Öğrenme süreci,fikirlerin birleştirilmesine bağlıdır.

3-İyi bir bellek bilinçaltına güveni gerektirir.

4-Bilinçaltınızı yönlendirirken ayrıntıya inmelisiniz;kesin sonuçlar istiyorsanız kesin direktifler vermelisiniz.

-Bir şeyi ezberlemenin en iyi yolu,bir fikri diğerleriyle birleştirmektir.

-Hatırlamak,hatırlayabilecek şeyin içimizde olduğuna inanmaktır.

-Ginny Lenz:Düşünürsünüz,düşünürsünüz

Boşa gider

Düşünmediğinizi düşündüğünüz zaman

Fikir parlayıverir” der.

-Hatırlayamam demekten vazgeçin.Hatırlamak istediğiniz her şeyi hatırlayabilirsiniz.

KENDİNİ YÖNETME

*-“Hatırlamak için bilinçaltıma güveniyorum.Benden kaçınıyormuş gibi görüneni serbest bırakırım ve aradığım yanıtı bana vermesi için bilinçaltıma güvenirim.” *(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

-Maurice Moeterlinck diyor ki:”Huzur içinde geçen saatleri yaşanmış sayarım.”

-Dengeli insan hayatla birlikte akar,hayata direnmez,hayattan korkmaz,hayatla uyuşmazlığı yoktur.

-Dengeyi yitirirseniz,her şans rüzgârı sizi yumruklar;beklenmeyen şeyler hayatınıza renk ve lezzet katacağına sizi telaşa boğar.

-“Sakin kafalar şaşırtılamaz veya korkutulamaz,kendi özel adımlarıyla mutlu veya mutsuz yollarına devam ederler;gök gürlerken çalışmayı sürdüren bir saat gibi.” diyor Robert Lovvs Stevenson.

-Milton ise şöyle diyor:”İnsan kafasında cenneti cehenneme,cehennemi cennete çevirebilir.”

KENDİNİ YÖNETME

*-“Tamamen,mükemmelen ve bütün olarak gevşedim.Bedenimin tüm kaslarını,sinirlerini,kemiklerini ve dokularını rahat bırakıyorum.Biliyorum ki,içimdeki Zekâ,bedenimin nasıl kusursuz işleyeceğini,ilişkilerimin nasıl kusursuz işleyeceğini, hayatımın nasıl kusursuz işleyeceğini bilir.İçimdeki Zekâ’yı,neyi,nasıl yapması için serbest bırakıyorum.Doğru şeyleri,doğru zamanda yaparak hayatımı kolaylıkla sürdürüyorum. Tüm tahriklerden uzağım.Hayatla tam bir uyum içerisindeyim.Hiç bir şey beni sinirlendiremez.Kimse beni kızdıramaz.Kendimi suçlamıyorum.Gelecekten endişe duymuyorum.Tüm hareketlerimi,arzularımı,korkularımı,üzüntülerimi,endişelerimi ve engellerimi içimdeki Mutlak Güce havale ediyorum.Tamamen rahatım.”* (Bu telkinleri kendinize veriniz.)

-Sonsuza dek çaba gösterin ve asla kuşkuya düşmeyin;hiçbir şey o kadar zor değildir,araştırın yeter” demekte Robert Herrick

En Yaygın Dört Endişe

1-Yarınki ihtiyaçlarımızı karşılamak için yeterli para olmayacağı endişesi.

2-Gelecekte beden sağlığının yitirileceği endişesi.

3-Zihin sağlığının yitirileceği endişesi.

4-Yalnız bırakılacağımız,reddedileceğimiz ve aldırış edilmeyeceğimiz,sevgi ve arkadaşlıktan yoksun bırakılacağımız endişesi.

KENDİNİ YÖNETME

*-Korkmuyorum

Bugünü yaşıyorum,

Geleceğin ihtiyaç duyacağım her şeyle donatılacağına güveniyorum

Tanrı’nın orada olduğunu bilerek her günü geldiği gibi karşılayacağım.*

(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

(Devamı var)

( % 100 Düşünce Gücü-5 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 7.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.