Makale / Eğitim Makaleleri

Eklenme Tarihi : 7.04.2018
Okunma Sayısı : 1053
Yorum Sayısı : 0
Okuyup yazabilme oranımız

Tüik verilerine göre, nüfusumuzun genelinde okuma yazma oranı %96, 5 muş.
Kuyruklu yalan. Kim ne okuyor, kim ne yazıyor?
Tv izliyoruz, radyo dinliyoruz, sosyal medyada yazıyoruz.
Mektup, anı, makale, rapor, öneri, yazı yazan azaldı.
Kitap, dergi, gazete okuyan da azaldı.
Nüfusun %96nının midesi sağlam diyelim, peki hepsi tok mu ?
Okuma yazma bilip, bu yeteneği icra edebilenlerin oranını merak ediyorum.
Bu oran bir potansiyel güç de, bu gücün ne kadarını kullanıyoruz.
Devrede olmayan bir yeteneğin oranı %100 olsa, topluma ne katkısı olabilir ki?
Okuma biliyormusun? Evet
Peki ne okuyorsun?
Yazabiliyor musun?evet
Peki neler yazıyorsun?
Şeklinde bir anket bekliyoruz TÜİK den.
( Okuyup Yazabilme Oranımız başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 7.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.