YALAN MI SÖYLEYECEĞİM?
Avcının biri palavra sıkıyormuş...
- "Geçen yaz Afrika'da 99 aslan vurdum.." Arkadaşı dayanamamış;
- "100 de şuna bari" demiş.  Avcı da;
- "Bir aslan için yalan mı söyliycem sana" demiş.

**
TELEFON REHBERLERİ
Bir akıl hastanesinde bir deli, öteki deliye:
- Ben bir roman yazdım, al oku; bakalım beğenecek misin, demiş. Ve kendisine kalınca bir kitap vermiş.
Öteki deli, bir hafta boyunca okumuş romanı. Sonunda arkadaşı deliye:
- Romanın çok ilginç, demiş; yalnız biraz kalabalık, çok isim var içinde.
Kitabı veren deli:
- Al, demiş, ikinci cildini de oku.
Ve kalınca bir kitap daha vermiş.
Yine aradan bir zaman geçmiş. Romanın ikinci cildini de alan deli:
- Bunu da okudum, demiş; gerçekten çok ilginç ama, bu da çok kalabalık; çok isim var içinde...
O sırada akıl hastanesinin doktoru gelmiş üstlerine:
- Verin bakayım, demiş, o telefon rehberlerini. Ne zaman aldınız bunları; ben de kaç gündür onları arıyordum

**
PARALAR BENİM Mİ?
Temel banka soymak suçundan yargılanyormuş, son celsede hakim delil yetersizliğinden Temel'in tahliyesine karar vermiş. 
Temel bunu duyunca çok sevinmiş ve bağırarak hakime ; 
- Uy cözünü sevdigumun hacim beyi, yani şimdi bu paralar penim oldu degil mu? Demiş.

( Gülerken Göbek Çatlatan Fıkralar Devam Ediyor başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 7.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.