Serbest Kürsü / Kitap Tanıtımı

Eklenme Tarihi : 5.04.2018
Okunma Sayısı : 2815
Yorum Sayısı : 1
Günün Yazısı

Bu Yazı 6.04.2018 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
%100 Düşünce Gücü

Yazarı:Jack Ensign Addington-Akaşa Yayınları

KENDİNİ YÖNETME

*Kendimi harika hissediyorum!Güçlü ve sağlıklıyım ve bunun tadını çıkarıyorum.

*Yaptığımı iyi yapıyorum ve doğal olarak da hep iyi sonuçlar alırım.

*Deneyimlerimi harika insanlarla paylaşıyorum.

*İhtitaç duyduklarım ve bana ihtiyacı olanlar kapıma gelir.

*Düş gücümü yapıcı olarak kullanıyorum ve arzuladığım hayatı gözümde canlandırıyorum.

*Bütün düşlerim harika bir şekilde gerçekleşiyor.*

(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

BEN-GÜVENİ İÇİN KENDİNİ YÖNETME

*“Başarısızlıktan korkmaya son verdim.Artık hayatı saf hazzı için yaşıyorum.

-İçimdeki yaratıcı Güç’e inanıyor ve güveniyorum.

-Sadece benim değil herkesin içindeki Tanrı’ya güveniyorum.

-Kimse beni reddedemez,çünkü tüm Hayat’la bütünleştim.

-Hayatı neşe ve sevgiyle dolu olarak görüyorum.

-Şu anda Hayat tarafından kabul edildim.

-İçimdeki Ruh her zaman bana destek oluyor,huzur ve güven veriyor.

-Nerede olursam olayım,ne iş yaparsam yapayım,Sonsuz Varlık benimle birlikte,benim içimde mükemmel haliyle yaşıyor.”*

(Bu telkinleri kendinize veriniz.)

-Thomas Wilson der ki:”Düşüncelerine hakim olamayanlar,kısa zaman sonra davranışlarına da hakim olamazlar.”

-Kesin kararlar vermeyi öğrenmeliyiz.İnsana seçme hakkı verilmiştir.Kullanıp kullanmamak kendisine bağlıdır.Yanlış seçim yapmaktan korktuğumuz için seçim yapmağa çekinirsek bilinçaltının eli kolu bağlanır,çıkmaza girer ve hiçbir şey başaramaz.

-Ella Wheek Wilcox: “Bir gemi Doğu’ya gider,biri Batı’ya,

Esen aynı rüzgârla;

Hangi yöne gidileceğini belirleyen

Rüzgâr değil,yelkendir.”

KARAR VERME KONUSUNDA KENDİNİ YÖNETME

*“Ben kararlı bir insanım.İçimdeki Bilgelik sayesinde akıllıca seçimler yapabilirim.İçimdeki zekâ benim için doğru olanı bilir ve seçim yapmamda bana yol gösterir.Bilinçaltım Evrensel Akıl’la bütünleşmiş durumda,o yüzden tüm hayatın benimle çalıştığından eminim.Evrensel Akıl’da benim için mükemmel bir plan var,almak için aklımı açarsam bana verilecek.Şu anda içimden gelen kusursuz cevabı kabul ediyorum.İçimdeki Bilgelik benim için karar veriyor.Bu kararlara güveniyorum.Doğru yolda sakin ve güvenle ilerliyorum.”* (Bu telkinleri kendinize veriniz.)

Gerçek Refahın Beş Temel İlkesi:

1-Tanrı’nın bize duyduğu sevgi;kişiye,yere,şarta ve ortama bağlı değildir.

2-Kendi kendimize koyduğumuz sınırlamaları ortadan kaldırıp Sonsuz’un bizde hüküm sürmesine izin vermek yine kendi elimizdedir.

3-Her insan Sonsuzluğu kendi sözleriyle bireyleştirir.

4-Kural şudur:Düşündüğünüz,inandığınız ve güvenle beklediğiniz her şey mutlaka gerçekleşecektir.

5-Verdiğiniz ölçüde Hayat’tan geri alabilirsiniz;Hayat’la bir bütünsünüz.

-“Balıkçı üçüncü defa,oltaya takılan alabalığı dereye geri fırlatır.Sonraki denemesinde de seçe parmağından daha büyük olmayan bir alabalık çeker,sevinçle gülümseyip balığı sepete atar.

Yanında balık tutmakta olan adam daha fazla dayanamaz ve “Üç tane kocaman alabalık yakalayıp geri attın,sonra da bu küçücük balığa sevinip sepetine attın!Hiç anlamıyorum!” der şaşkınlıkla.

“Evet,ama tavam küçük.” der beriki cevap olarak.”

-Acaba kaç harika fikri düşüncelerinizde yer bulamadığınız için akıl denizine geri fırlattınız?

-Önce içinde nokta olan bir daire çizin.Sonra ,daireyi silin!Artık büyük yada küçük olmasının hiçbir önemi yok.Geriye sadece nokta kaldı.Şimdi sınırı olmayan bir dairenin merkezindesiniz.Bu Sokrat’ın insan tanımıdır.Sınırı olmayan bir dairenin merkezi.Daireyi silerek dünyanızın sınırlarından kurtuldunuz ve düşüncenin sonsuz hayatına girdiniz.

-Sildiğiniz dairenin içine bakarak sorun:”Kendime koyduğum sınırlar neydi?Kendi kendime sürekli olarak ‘olmaz’ mı diyordum?Kendim için sınırlı bir geliri mi kabullenmiştim?Bazı şeyleri başarmak için kendimi yaşlı mı hissediyorum?Eğitim eksikliği,sınıf farklılığı,ırk ve çevre farklılığıyla ilgili sınırlamalarım,saplantılarım var mı?

-Çevrenizdeki sınırları siz çizdiniz.Yalnızca siz o daireyi yıllarca “yapamam!” gibi yargılarla kendinizi mahkûm ederek,sınırlayarak orada muhafaza ettiniz.

(Devamı Var)

( % 100 Düşünce Gücü-3 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 5.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.