Türk olmaktan utananların, Türk olduğunu söylemekten korkanların, Türk olduğunu inkar edenlerin dikkatine!
**
"İnsanları yücelten iki meziyet vardır. Birincisi erkeğin cesur, ikincisi ise kadının namuslu olmasıdır. Bu iki meziyetin yanında hem erkeği hem de kadını şereflendiren bir meziyet daha vardır. Oda icabında canını tereddütsüz feda edebilecek kadar vatanına bağlı olmaktır. İşte Türkler bu meziyetlere ve faziletlere sahip kahramandırlar. Bundan dolayıdır ki; Türkler öldürülebilir lakin mağlup edilemezler." 
Fransız İmparatoru Napoleon Bonaparte
*
"Türklerden bahsediyorum...Düşmanına saldırırken amansız bir kasırga, korkunç bir denize, insafsız bir yıldırıma benzeyen Türk, dost yanında ve silahsız düşman karşısında bir seher yelidir, berrak bir göldür." İtalyan şair Tasso 
*
"Bütün milletler arasında en namuslu ve dostluk kurmada tereddüt edilmeyecek olan yalnızca Türklerdir." William Martin
*
"Irk ve millet olarak Türkler, bence geniş imparatorluklar içinde yapılan kavimlerin en asili ve en başta gelenidir." 
Fransız yazar Lamartine
*
"Türkler kadar alicenap, asil, nazik bir milletin arasında hür bir esir olarak yaşamak bilseniz ne kadar huzur veriyor." 
İsveç Kralı Demirbas Sarl
*
"Türkler ölmeyi biliyorlar, hem de iyi biliyorlar. Ben ölmeyi bilen bir milletin yenilmeyeceğini bilecek kadar tecrübeliyim."
Avusturyalı General Monteccuccoli
*
"Türkler, eşsiz bir vatana yaraşan eşsiz insanlardır."
Fransız General Conte de Bonnoval
*
"Türk, asillerin asilidir. Yapmacık olmayan, gösterişi bulunmayan bu pek yüce asalet, ona tabiatın bir hediyesidir." 
Pierre Loti
*
"Türklerin yanlız sonsuz cesareti değil, iradeleri de sersemleştiren bir de zekaları vardır." 
Rus Komutan Carnayev
*
"Silahlı bir milletin en can alıcı timsali Türklerdir. Türk ata biner gibi oturur, keşfe yollanan asker gibi uyanık yürür. '' 
Moltke
*
''Türkler bir ırk ve millet olarak yeryüzünün en şerefli insanlarıdır."
Fransız yazar Lamartine
*
"Türk kadınlarının en büyük süsleri Türk oluşlarıdır. Onlar süslenmek için elmas veya zümrüt takmazlar. Çünkü her Türk kadını canlı birer inci ve paha biçilmez bir pırlantadır." 
Wortley Montagu
*
"Türkler kahramandırlar. Dostlarına zarar vermezler fakat kazanç verirler." 
Çek bilgini Comenius
*
"Türklerin biricik sevdikleri şey hak ve hakikattir. Hiçbir haksızlık yapmadıkları halde haksızlığa uğramışlardır." 
İngiliz devlet adamı William Pitt
*
"Türklerin ruhu yeniden parlayacak ve silah kullanmak için doğan bu kahraman milletin tarihi eski ışığını bulacaktır." 
Alman eski Genelkurmay başkanı Feldmaresal von Moltke 

( Yabancı Gözüyle Türk Milleti Kimdir? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 1.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.