Gözlerinde eleğimsağma parıltılar bulunan bir çocuğu sınavdan sınava koşturarak onun ziyâsını söndüren toplumsal  hayatın mutlulukla olan bağı kopmuş demektir.(2018)

 

Samîmi  hıçkırıkların sesiyle huzur bulan bir yüreğin duâsı vuslat diyârına dikilen müstesnâ bir bayraktır. (2018)

 

Beklemeyi bilmeyen âşık susmayı da bilmez. Oysaki aşk, laf kalabalığını hiç sevmez. (2018)

 

Unutmak kendi benliğine hakârettir.  Çünkü yaşanılan her şey sana âittir. (2018)

 

Gölgeler uzayınca doruktan inmeye başlar güneş. İnsan ömrü de bu manzaraya eş. (2018)

 

Yıldızların aşıladığı ümit psikologların aşıladığı ümitten daha değerlidir. Kendi yolunu bulan kişi velîdir. (2018)

 

Âşıkların makâmsız kaldığı yerde kargaşalar cânânları öldürür.  Leşleri ağyâr süpürür.(2018)

 

Kibirli birini en çok delirten şey karşısındaki kişinin tebessümle beslenen sükûtudur. (2018)

 

Bengisuyu içen ölmüş demektir. Ölmeden ölümsüz olmak mümkün değildir.(2018)

 

Bir çocuğun  savaşa isyânı kadar değerlidir amel-i sâlih.  Azimli bir direnişe karşı koyamaz kem tâlih.(2018)

 

 

Dursun Tiftik

 

 

 

( Yansımalar-40 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 27.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.