ÇOCUKLARIMIZI NASIL YETİŞTİRIYORUZ?

Çevreye baktığımız zaman bir çok aileler çocukların hep başarısından bahsederler.Biz çocuklarımızın akademik durumları iyi olsun diye birçok çaba harcıyoruz.Çocuklarımızın kazandığı okullarla ve aldığı puanlarla gurur duyuyor ve seviniyoruz. Ama maalesef. Çocuklarımızın ahlak,görgü ve terbiyesini hep arka plana atmışız.Bu nedenle;şimdi ki aile yaşantılarının bir çoğunda terbiye,ahlak ve saygıdan yoksun bir yaşam tarzları var.Evet,çocuklarımızı yetiştirirken eğitim yani akademik durumları ile meşgul olurken onlara sevgi,saygı ve hoşgörülü olmalarını aşılamayi unutup gidiyoruz. Böylece ilerde ki yıllarda önümüze çıkan bir çok sorunla karşı karşıya geleceğiz.

 Her başarılı insan eğer ahlak terbiyesinde yoksun yetişiyorsa bilmeliyiz ki onun ne kendisine faydası olacak nede başkasına. Hangi meslekte olursa olsun önce maneviyata değer verecek,sevgi ve sayıdan,edep ve terbiye den payını almış olacak.Bu nedenle şimdi ki aile bağlarının zayıf olması,evliliklerde çok boşanmaların,çocuklarımızın okul eğitimlerinde başarısız olup kendilerini madde bağımlısı yapmaları hep maneviyatın zayıflığından geliyor. Öncelikle çocuklarımızı eğitirken lütfen önceliği ahlak,terbiye ve edepli yetiştirmeye verelim ki,topluma yararlı nesiller yetiştirelim.Sadece okuyup diploma almasına degil, maneviyatı yüksek olan çocuklar  yetiştirelim.Çocuklarımız bizim geleceğimiz ve bize yön verenler olacaktır. Inşallah...
            (22.3.2018) Urfanatik gazetesinde deki köşe yazım..
      
        Kamile Özdemir.
( Çocuklarımızı Nasıl Yetiştiriyoruz başlıklı yazı Kamile Özdem tarafından 26.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.