NERESİNDE GİTMELİ
Aralarında tartışan bir grup insan Nasreddin Hocaya sormuşlar:
“Hocam, biz bir türlü anlaşamadık. Siz iyi bilirsiniz; cenaze töreninde bir tabutun neresinde gitmek gerekir?” Önünde mi arkasında mı ya da sağında veya solunda mı?
Nasreddin Hoca biraz düşünür gibi yapmış ve vermiş cevabı:
-“İçinde gitme de neresinde gidersen git.

**
KAMYONDAKİ MAL
Polis, yurtdışına kaçak insan taşıyan kamyon şoförüne sorar:
-Ne var kamyonda?
Şoför: 
-Mal var amirim.
Bunun üzerine kaçaklardan biri oradan kafasını çıkararak:
-Sen kime mal diyorsun lan? der.
Polis: 
-Hani mal vardı, sen kimi kandırıyorsun?
Şoför: 
-Ee mal olmasa kafasını çıkarır mı?

**

YAVAŞ İNSEYDİN
Temel bir gün Dursun’a:
-“Ula ben seni minareden atar, iner assağu tudarum” demiş.
Dursun da tutamayacağını söylemiş ve iddiaya girmişler:
Minareye çıkmışlar, Temel Dursun’u tuttuğu gibi boşluğa sallamış ve hızla minareden inmiş. Dursun yerde can çekişir bir vaziyette Temel’e sitem etmiş.
-“Ula hani tudayidun peni?”
Temel:
-“Ne diyun da, sen de yavaş inup da pekleseydun.”

( Gülmekten Göbek Çatlatan Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 24.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.